Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tilanne kun olet hävennyt silmät päästäsi lapsiasi

Vierailija
25.11.2007 |

Mä häpesin tänään bussissa oikein kunnolla. 4v riehui vaan ja ei pysynyt paikallaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella nolo.... ja punainen... Lahjaa ei ollut ostettu kirpparilta vaan ihan muuta, se oli kaupasta ja hintava sellainen...

Menimme ensimmäistä kertaa katsomaan alaiseni vauvaa...

Vierailija
2/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin n. 4v tyttöni kailotti kuuluvasti metrossa, että äidillä on tuli tupsun alla! Olivat siskonsa kanssa muistelleet, kuinka muumeissa Nuuskamuikkunen puhui jotain, kuinka joku menee nopeasti kuin olisi tuli hännän alla. Sitten keksivät omia versioita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Esikoinen tokaisi kerran kaupassa todella valittavalla äänellä, ettei hän ole saanut ollenkaan ruokaa, kun äiti ei anna. Vähänkö mummot mulkoili. Todellisuudessa, lapsi ei kyllä ollut saanut sinä aamuna aamupalaa, mutta se johtui siitä, että lapsella oli sinä aamuna testejä, mihin piti mennä syömättä.

-Esikoinen jahtasi pikkuveljeään mummolassa ja kaatui ja kolhaisi otsansa takan reunaan -> otsaan pari tikkiä ja musta silmä. Kaupassa joku mummeli tuli juttelemaan lapselle ja eikös lapsi siihen tokaissut, että isi oli tuhma ja löi minua.

Vierailija
4/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huusi kovaan ääneen: " Äiti kato, PELLE, äiti kato nyt, tuolla on pelle..." poika jatkoi ja jatkoi vaikka yritin sihistä hampaiden välistä jotain, joka pojan vaimentaisi. Kieltämättä mummo oli tismalleen perinteisen pellen näköinen kirkuvanpunaisen mummopermanenttinsa kanssa. Ei mummo katsellut meitä hyvällä, sivuille en tohtinut katsellakkaa, mitä muut....

Vierailija
5/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" maalaispojat" kävivät puskapissillä ESPALLA. Huh. Menivät siis niin paljon edellä etten ehtinyt kieltämään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi