Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko, jos joku kertoo, mitä lapsesi on tehnyt?

Vierailija
25.11.2007 |

Siis jos tämä on tehnyt jotain ikävää kaveriporukassa tai jollekin toiselle ja joku soittaa, ja kertoo asiasta, vai oletko tyytyväinen, että saat tietää asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen vastasi mielestäni hyvin. Tarkoitan siis, että olen hänen kanssaan samoilla linjoilla.

Haluaisin tietenkin tietää, jos lapseni törttöilevät.

Vierailija
2/3 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki käsittelen asian lapseni kanssa ja kuuntelen asiasta hänen versionsa . Meillä onkin poikani ( 2. lk ) luokkakavereiden vanhempien kanssa " sopimus " että aina puututaan ja ilmoitetaan , kun jotain kuullaan tai havaitaan . Näin siksi , että lapsetkin käsittävät , että vaikkei aina omat vanhemmat ole näkemässä - joku näkee .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen ihan tyytyväinen siitä, että saan tietää, mutta tässä lähellä asuu yksi pojan luokkakaverin äiti, joka aina esittää asiat sillä tavalla, että meidän poika se on syypää kaikkeen, kun on sellainen kasvattamaton kakara, kun taas heidän kullannuppunsa vain joutuu kärsimään siitä että luokalla on meidän ongelmatapauksen kaltainen häirikkö. Vaikka siis itse tiedän, että se heidän kullannuppunsa käy meillä haastamassa riitaa ja haukkumassa poikaa ja riehumassa ja uhkailemassa pihalla. Mutta sitähän tämä äiti ei usko, enkä enää ole viitsinyt kertoakaan. Mutta vastineeksi en myöskään kuuntele hänen haukumistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi