Talent. Juma, tuo S. Laine on takuulla RASKAANA! Laitan pääni vaikka pantiksi!
Kommentit (13)
ne juontajat itse pukujansa valitse, harvinaisen huono stailisti täytyy sanoa. Oon kattonu jo pitempään että onko vai eikö ole, mutta se maha on niin kummallisen muotoinen, ei pyöreä, että vaikea sanoa mitä on syynä..mutta eiköhän se raskaana ole, aika aluillaan
Ihan selvästi raskaana, itsekin olen 2 lapsen äiti niin kyllä tiedän miltä raskaana oleva näyttää.
Paksuna se on. Mutta kuka on isä? Kenen kans se deittailee?
Sehän deittaa kotikylänsä poikaa, sitä Kalle Keskistä tmv.
ja se mekko oli jopa raskaana olevalle aivan järkky valinta...
Mulle se on Matti Meikäläinen, vai pitäiskö lukea Seiskaa?
Miks hitossa Susanna yrittää peittää säkeillä mahaansa ja könötellä etunojassa mahaansa peitellen? Reilusti vaan maha pystyyn ja tiukka mekko päälle. Ei se raskaus mikään hävettävä asia ole!
ja koittaa peitellä vatsamakkaroita!
Ei niitä muu kuin Kalle ole saanut hankittua tänne perä-hikiälle.
silloinkin sillä oli tollanen kolttu, joka peittää vatsanseutua.
Niin että kannattas harkita sanojaan.
ihmettelen vain aina, että miten toisia jaksaa kiinnostaa toisten raskaudet, että koko aika menee jonkun vatsanseutua tuijotellessa. Eikö ulkonäkö, vartalo ja raskaus ole yksityisasioita, jotka eivät kuulu kenellekään, ellei ihminen itse ota niitä puheeksi.
Vierailija:
ihmettelen vain aina, että miten toisia jaksaa kiinnostaa toisten raskaudet, että koko aika menee jonkun vatsanseutua tuijotellessa. Eikö ulkonäkö, vartalo ja raskaus ole yksityisasioita, jotka eivät kuulu kenellekään, ellei ihminen itse ota niitä puheeksi.
No ens viikolla sit....