Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peitevoiteesta..

Vierailija
25.11.2007 |

Hei!

Nyt mua varmaankin pidetään ihan tyhmänä, mutta pakko kysyä.. Mihin tarkoitukseen peitevoide on? Nimestä voin tietysti päätellä, että tarkoitus on peittää jotain, mutta miten se toimii. Levitetäänkö sitä koko kasvoille vai vain tiettyihin kohtiin? Minulla on ollut jo tovin käytössä Maybellinen Dream matte mousse -vaahtomeikkivoide ja huomasin kaupassa, että samaan sarjaan on tullut vaahtopeitevoide ja vilkaistessani testeriä, huomasin sen näyttävän liki samanlaiselta kuin tuo käyttämäni vaahtomeikkivoide. Kertoisiko joku siis, mitä eroa näillä kahdella oikein on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö joku mitenkään valaista mua?

ap

Vierailija
2/2 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mitään. Tyhmempiäkin on olemassa. Arvelenpa, että sinulla ei ole liiemmin finnejä kasvoissasi tai todella tummia silmänalusia. Peitevoidetta käytetään ihon pikku virheiden peittämiseen. Sitä voi laittaa joko meikkivoiteen alle tai päälle tai käyttää myös ilman meikkivoidetta. Siveltimellä tai sormenpäällä töpöttää peotettävän alueen päälle ja häivyttää rajoja. Tuo Dream matte mousse peitevoide on muuten todella peittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla