Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan mokannut tosi pahasti työpaikan pikkujouluissa?

Vierailija
25.11.2007 |

Itse tein jotain todella typerää enkä kehtaa huomenna mennä enää töihin. En tiedä mitä tekisin, auttakaa! Olin siis kaikista eniten kännissä, kaadoin pöydän yms. Meillä iso firma, joten siis koko pikkukylämme varmaan tietää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.

Vierailija
2/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkana menin töihin, yritin olla huomaamaton. Muutaman päivän päästä muutama työkaveri jutteli, että mitähän siellä on tarjottu, kun isolla osalla oli muisti tipotiessään. Enään ei hävettänyt, enemmänkin nauratti.

Yhdellä oli otsa mustana, oli lyönyt kotioveensa, kun oli epätoivoisena yrittänyt sihdata avainta lukkoon. Toisella koko omaisuus hukassa. Yksi vieri pitkin alamäkeä alas.... oli nekin pikkujoulut.

Pokkana vaan töihin, on siellä muillakin morkkis päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipahan vähän " leikittyy" pomon kanssa. Ja huomenna töihin... Enkä ollu ees pahasti humalassa.

Vierailija
4/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän hankalaa mennä aamulla töihin, mutta menin ihan pokkana ja jos joku yritti sönkätä jotain, sanoin vain tiukasti " mä en halua puhua siitä" se muuten toimi. Äkkiä ne unohtuu ja viikon päästä sulla on jo toiset murheet.

Vierailija
5/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti muista yhtään mitään lähes koko illasta. En siis tiedä, mitä kaikkea olen mokaillut vai olenko esim. sammunut. Yöksi kuitenkin päätynyt kotiin, kaikki tavarat mukana ja vaatteet ehjinä ja puhtaina. Mutta muusta en tiedä mitään. Mitähän siis tästäkin vois päätellä...

Vierailija
6/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :(

Vierailija
7/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hiton bileissä, kun on pari lasillista veressä tekee mieli alkaa parantaa epäkohtia ja viisaita ideoitahan kumpuaa... ;s

Vierailija
8/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulla ei ole väliä, ihan yhtä kännissä ne muutkin on...

Vierailija
9/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalta hävisi avaimet kun tuli pikkujoulusta kotiin. Parin viikon kuluttua naapurirapun mies ihmetteli kuka oli tunkenu avaimensa heidän oveen... Oli mies eksyny väärään rappuun. Oli pakko tunnustaa kun siinä oli firmankin avaimia...

Vierailija
10/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) lisää

Vierailija
11/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lyhyt minihame ja minähän pienessä sievässä venytin eteenpäin. Venytykset loppuivat siihen kun miehet kokoontuivat mun taakse viheltämään. Pomppasin venytyksestä suoraksi ja pierasin. Sain sitten buuaukset

Vierailija
12/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin mokani oli lähetä kotiin puoliltaöin. Kunnon meno oli alkanut vasta tuntia myöhemmin, oli perinteisesti haukuttu pomot ja jaeltu potkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi