Onko oikein laittaa mies matelemaan yli vuoden takaisesta jutusta?
Onko oikein kun laitan mieheni matelemaan ja pihtaan, koska sain selville yli vuoden takaisen yksittäispanon, siis syrjähypyn?
Aavistelin asiaa jo silloin, mutta sain vahvistuksen epäilyilleni vasta eilen? MItä teen, annanko asian olla vai lyönkö ukolle eropaperit naaman eteen? Haukkunut olen sitä koko tämän ja eilisen päivän ja nyt en keksi sille mitään positiivista sanottavaa. Haukun jopa sen tapaa hoitaa lasta.
Kommentit (2)
Mikä on sinulle kaikkein tärkeintä? Haluatko olla onnellinen vai saada kostosi? Ovatko nämä yhdensuuntaisia vai ristiriitaisia tavoitteita? Mitä toimintavaihtoehtoja sinulla tässä tilanteessa on ja mitä niistä todennäköisesti seuraa? Mitkä seuraukset sinä mieluiten haluaisit?
Sinun ei pidä tehdä yhtään mitään. Sinä ihan itse valitset, mitä nyt teet. Yleensä voi ohjeeksi sanoa, että näin isot valinnat kannattaa tehdä selväjärkisenä ja ajan kanssa. Isoimmat kysymykset, mihin sinun pitää ensin vastata ovat ainakin nämä:
-Haluatko jatkaa liittoa vai erota? Ota huomioon ennen kaikkea molempien vaihtoehtojen seuraukset itsellesi ja lapsillesi.
-Pystytkö jatkamaan liittoa? Siis aitoa sellaista. Se edellyttää kykyä antaa anteeksi, et voi iän kaiken hakata tällä miestä päähän.
-Jatkatte yhdessä tai eroatte, niin mikä olisi rakentavin tapa käsitellä tilannetta etenkin lasten kannalta? Miten teidän pitäisi asiaa selvittää? Onko kosto tärkeintä vai joku muu?
Yleisen elämänkokemuksen mukaan kosto ei yleensä rakenna mitään positiivista, ainoastaan katkeroittaa kaikki, mutta vaikeaa siitä luopuminenkin voi olla.
Vierailija:
Onko oikein kun laitan mieheni matelemaan ja pihtaan, koska sain selville yli vuoden takaisen yksittäispanon, siis syrjähypyn?
Aavistelin asiaa jo silloin, mutta sain vahvistuksen epäilyilleni vasta eilen? MItä teen, annanko asian olla vai lyönkö ukolle eropaperit naaman eteen? Haukkunut olen sitä koko tämän ja eilisen päivän ja nyt en keksi sille mitään positiivista sanottavaa. Haukun jopa sen tapaa hoitaa lasta.
..