Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaaa, pitäskö aloittaa lääkkeet?

Vierailija
25.11.2007 |

Neljän kuukauden ajan olen saanut paniikkikohtauksia ja olen niiden lisäksi lähes koko ajan ahdistunut. Mitään en saa tehtyä, elämä odotustilassa. Alko maistuu. Välillä kuitenkin hyvä olo, joka antaa toivoa.

Lääkärillä juostu ja tutkittu. SSRI-lääkkeet on määrätty jo, mutta en ole niitä vielä syönyt, ku en oo halunnut. Pitäisikö? Oonko tyhmä ja piinaan vaan itseäni? Haluaisin hoitaa tän ongelman itse, mutta elamantilanne edellyttäisi nyt kuntoutumista omaksi itsekseni aika nopeasti. Enkä mä tiiä pystynkö siihen ite niin nopeasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasitat elimistöäsi aivan turhaan nyt noilla paniikeilla, lääkkeet saattaisivat helpottaa oloasi. Saatko myös keskusteluapua nyt tai myöhemmin? Eli jos oisin sinä niin aloittaisin kyllä lääkkeet. Voit päätyä tosi huonoon jamaan jos vaan piinaat itseäsi.

Vierailija
2/3 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan saamaan kyllä keskusteluapua, mutta en kovin kauaa aikaa sitä saa, tästä elämäntilanteesta johtuen just. Siks pitäs päästä kuntoon. Enkä tiiä luotanko siihen että se keskusteluapu yhtäkkiä tän ratkaisisi, kun ei ole pitkäkestoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen melko lääkevastainen, mutta kyllä tuossa tilanteessa aloittaisin. Kynnys on korkea, mutta aika varmaa on että ilman lääkkeitä et tilanteesta voi selvitä.

-kakkonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän