Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen nainen, jota useimmat miehet katsovat pitkään esim. vaikka ostoskeskuksen tungoksessa?

Vierailija
25.11.2007 |

Miksi luulet, että katsovat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Tavallisen hyvännäköinen vain, en erityisen.

Vierailija
2/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa taas ei katso kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi; roikkuu varmaan salaatinlehti suupielestä.

Vierailija
4/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 180cm.

Vierailija
5/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin...

Vierailija
6/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa, että kun ikää on tullut jo enemmän (35 v.) ja painoakin hiukan lisää, niin ihan parikymppiset ei enää käänny katsomaan. Toista oli nuorempana!

Vierailija
7/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tasaantunut, mutta jotkut katsoo vieläkin, tosin näin syvästi sitoutuneena ei se minua hätkäytä, enkä ala silmäpeleihin tms.

Vierailija
8/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna taas oli sellainen päivä että tuntui mihin tahansa itse katsovansa, niin jostain hyllyn takaa tai toisesta kahvilan pöydästä tuijotti miehen naama.

Kiertelin vimmattuna aina peilien ohi ja yritin löytää juuri samaista " salaatin lehteä" poskelta, mistä joku jo aiemmin mainitsi. En ollut laittautunut, oli vain pitkästä aikaa rentoutunut olo. Ehkä se huokui jotenkin tavalla jota en itse tiedosta.

Vierailija
9/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen katselevat, kun olen laittautunut ja ilman lapsia. Tai no, voi olla että lasten kanssa kerään enemmän sääliviä katseita...

Paljon nuo katseet riippuu siitä fiiliksestä, jolla on liikkeellä. Hyvänä päivänä katseita tulee enemmän, kuin päivänä jolloin ei mikään toimi...

Vierailija
10/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu mielentilasta ja siitä onko lasten kanssa liikenteessä (silloin ei tosin ehdi paljon miehiä ja niiden huomioita vilkuilla).

Vierailija
11/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä. Kiitti myös silmäruuasta kahvin lisäksi.

Vierailija
12/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nyt huomannu että silloin kun oon yksin ja ilman miestä niin miehet flirttailee, myyjät ym... ihan toisella tapaa kun sillon kun mies on paikalla... mua katsotaan myös vastaan kulkiesa silmiin ja vilkuillaan.. eli kai sitten olen:)

Vierailija
13/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä. Riippuu kai olenko laittautunut.

Vierailija
14/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katson melkein jokaiseen vastaantulijaan.. kokeilkaapa itse kävellä laput silmillä. Oon kyl sitäkin yrittänyt mut väkisinkin tulee katsottua lähes jokaista ihmistä joka vastaan kävelee..

Vierailija
15/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sitä myöhemmin olen ajatellut niin olin varmaan jotenkin poikkeuksellisen ruma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan