Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain tietää mieheni pettäneen mua 9 vuotta sitten!

Vierailija
24.11.2007 |

oltin silloin jo oltu yhdessä 3 vuotta ja asuttiinkin yhdessä..

jos olisin saanut tietää silloin olisi ukko lähtenyt pihalle ja äkkiä. Mutta mitä mä nyt teen. Meillä on jo 3 lasta, naimisissa ollaan ja oma asuntokin on ostettu.

Mulla on nyt niinpaha olla että voisn oksentaa.. päässä humisee ja ajatus ei kulje kunnolla. mä en käsitä koko asiaa. mies on sitä mieltä että kun on vanha asia nnin mitä siitä enää... joo..mutta mun luottamus on mennyt täysin1 mitäs jos näin on käynyt uudellee tai tulee käymään...

muhun sattuu niin paljon...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole tärkeämpää kun luottamus!!!

Vierailija
22/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo on oikeus suuttua ja olla loukkaantunut, mutta minusta vaa´assa painaa paljon enemmän muut asiat. Asiat joita on tapahtunut pettämisen jälkeen.

Itse olen pettänyt miestäni joskus 7 vuotta sitten ja vielä aikana jolloin yritimme jo esikoista. En mennyt sänkyyn tämän miehen kanssa, mutta olin ihastunut ja suudelmia ja hyväilyjä oli ja sydäntä lämmitti. En kuitenkaan edes aikonut mennä sänkyyn, mutta itselläni oli jotenkin niin kurja olo, että hain lohtua muualta kun en sitä omalta mieheltä saanut.

Sain tästä " suhteesta" sen piristyksen mitä hainkin eikä minulla ole aikomustakaan milloinkaan paljastaa asiaa miehelleni. Mennyttä mikä mennyttä ja meille on tulossa kolmas lapsi ja olemme naimisissa.

Oletettavasti mieheni suuttuisi ja loukkaantuisi,mutta ei taatusti jättäisi minua jonkun ikivanhan hairahduksen vuoksi joka ei johtanut mihinkään.

Minusta ap:nkin kannattaisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Kertoa miehelle, että paska fiilis tuli ja loukattu on, mutta se on kuitenkin se mies jota olet rakastanut koko tämän ajan ja jonka kanssa olet mennyt naimisiin ja jonka kanssa sinulla on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy siihen on se, että mieheni ei tee tiedolla mitään. Miksi loukkaisin häntä asialla, joka ei muuttanut silloin mitään eikä muuttaisi mitään tänä päivänä. Kertomalla aiheuttaisin vain turhaa mielipahaa ja miksi niin tekisin?

Vierailija
24/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä, tapailuissa, pitkässä salatussa yhteydenpidossa, rakastumisessa toiseen ihmiseen ilman fyysistä kontaktia? Pohtii " ihonalainen" -ketjun aloittaja....

Vierailija
25/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan selittää sen että miks kertosin plaa plaa .. Mutta ilmeisesti teillä asioita jätetään kertomatta ja puhumatta,toimiihan se niinki - mutta älä sano ettei miehes olis lähtenyt koska sitä et voi tietää

Vierailija
26/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle olet valehdellut.

sinun on oltava rehellinen miehellesi ja miehesi tekee sitten itse päätöksen, kuinka haluaa elää.

et sinä voi tehdä miehen puolesta päätöstä olla pahoittamatta hänen mieltään, anna miehesi itse päättää mikä häntä satuttaa.

paskaa teet valehtelulla.

Vierailija
27/27 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kohdanneet tässä elämässä paljon vaikeampiakin asioita kuin joku muutama salaa vaihdettu suudelma. Ei avioliittoja rikota tuosta vaan, jos joku vähän hairahtuu. Eikä suhteessamme ole mitään vikaa, rakastamme toisiamme ja tällä hetkellä elämämme on enemmän kuin mallillaan. Olemme onnellisia enkä todellakaan aio puhua asiasta, jota en itse edes muista tapahtuneeksi ellen sitten lue jotain tälläistä niin se saattaa muistua.