Naapuriin tuli poliisit ja ambulanssi...
Hitto,mitähän siellä on sattunut. Pienet lapsetkin siellä,kaksi alle 3 vuotiasta... Vaikka ollaan kavereita en kehtaa mennä kattoo. Pelottaa ettei niille ole sattunut mitään..
Kommentit (5)
Mutta jotenkin mulla on vain sellainen fiilis ettei mua kaivata sinne... Meenkin kyllä kohta, kuhan nyt seuraan ensiks mitä siellä tapahtuu
24. 11.2007 22:36:22 Multia/Multia rakennuspalo: keskisuuri
24. 11.2007 22:32:06 Äänekoski/Äänekoski rakennuspalo: keskisuuri
24. 11.2007 22:14:11 Äetsä/Äetsä liikennevälinepalo: keskisuuri
24. 11.2007 22:11:05 Hollola/Hollola tieliikenneonnettomuus: pieni
24. 11.2007 21:53:33 Tampere/Tammerfors rakennuspalo: pieni
24. 11.2007 21:20:44 Kittilä/Kittilä palohälytys
24. 11.2007 21:05:47 Raahe/Brahestad tieliikenneonnettomuus: keskisuuri
24. 11.2007 21:04:08 Turku/Åbo ihmisen pelastaminen, muu
24. 11.2007 20:51:36 Raisio/Reso tulipalo muu: pieni
Mies antaa vaimolle kännipäissään selkää ja lapset kattoo vierestä. Ikävää mutta niin yleistä!