Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin tuli poliisit ja ambulanssi...

Vierailija
24.11.2007 |

Hitto,mitähän siellä on sattunut. Pienet lapsetkin siellä,kaksi alle 3 vuotiasta... Vaikka ollaan kavereita en kehtaa mennä kattoo. Pelottaa ettei niille ole sattunut mitään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa vaimolle kännipäissään selkää ja lapset kattoo vierestä. Ikävää mutta niin yleistä!

Vierailija
2/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin mulla on vain sellainen fiilis ettei mua kaivata sinne... Meenkin kyllä kohta, kuhan nyt seuraan ensiks mitä siellä tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24. 11.2007 22:36:22 Multia/Multia rakennuspalo: keskisuuri

24. 11.2007 22:32:06 Äänekoski/Äänekoski rakennuspalo: keskisuuri

24. 11.2007 22:14:11 Äetsä/Äetsä liikennevälinepalo: keskisuuri

24. 11.2007 22:11:05 Hollola/Hollola tieliikenneonnettomuus: pieni

24. 11.2007 21:53:33 Tampere/Tammerfors rakennuspalo: pieni

24. 11.2007 21:20:44 Kittilä/Kittilä palohälytys

24. 11.2007 21:05:47 Raahe/Brahestad tieliikenneonnettomuus: keskisuuri

24. 11.2007 21:04:08 Turku/Åbo ihmisen pelastaminen, muu

24. 11.2007 20:51:36 Raisio/Reso tulipalo muu: pieni

Vierailija
4/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan ap mitä näit?

Vierailija
5/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö mitä tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi