Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika on paras sisarusten ikaero? Haluaisin nauttia kuopuksen vauva-ajasta ja esim imettaa edes joskus kaikessa rauhassa, toisaalta haluaisin etta sisaruksilla olisi myohemmin yhtei

Vierailija
24.11.2007 |

siä leikkejä ja muutenkin paljon seuraa toisistaan.

Onko tällainen yhtälö mahdottomuus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetykset ei ole ollut koskaan ongelma, ovat olleet isommille hyviä lukuhetkiä.

Vierailija
2/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jo selkesti " isompi" lapsi. Sitten taas kolmen vuoden ikäero voi olla liikaa.

Toisaalta yhteiset leikit eivät välttämättä suju tempperamenttierojenkaan vuoksi.

Itse en yrittäisi tehdä lapsia alle kahden vuoden ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että jos meillä olisikin tärpännyt heti, niin mulla olisi raskaat ajat tiedossa. Esikoiselle on tullut kauhea uhma ja on todella työläs. Arki olisi nyt jo raskasta ison mahan kanssa ja pian syntyvän kuopuksen vauva-ajasta ei jäisi mulle varmaankaan paljon muistikuvia...

Miehen kanssa tässä tuumitaan, että pidetäänkö yrityksessä pieni tauko vai jatketaanko yritystä :)

ap

Vierailija
4/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan oikeasti vituttaa ja harmittaa tämä tilanne, mutta minkäs teet kun on huonot suvunjatkamisgeenit. :(

Vierailija
5/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla muksuilla ikä kahdesta kolmeen vuoteen on ollut kauhein uhman ja minä ite vaiheen takia. En olisi sitä jaksanut vauva kainalossa. Nyt kun on vauvan ja seuraavan ikäero 2,5 v niin tämä tuntuu ihan minimiltä. 2,5 vuotias on ruvennut rauhoittumaan mutta jaksaa edelleen koetella aika tavalla. Paras ikäero on ollu aika lailla 3v, silloin on typerät uhmat menneet ohi ja laps kasvanut ihan silmissä henkisellä tasolla.

Meillä kyllä tämä 5,5v ottaa siskoaan mukaan leikkeihin ja jotenkin toimii meillä hyvin. Ja kuhan sisko vähän kasvaa jaksaa hän paremmin isomman kanssa. Ja toisin päin:)

8 vuotiaall on kyllä jo ihan omat menonsa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän