Miten iskisin hammaslaakarini? On selvasti molemminpuolista kemiaa, mutta koko ajan joku hammashoitsu lasna. En ole toki varma onko ihan vapaakaan, sormusta ei kylla nay ja
signaaleja satelee molemmin puolin. Miten toimia?
Kommentit (55)
Ei ala nimi M:lläkään, eikä ole vierasperäinen sukunimi.
ap
Olen aikuinen nainen ja törmännyt jos monenmoiseen ja USKOISIN että tiedän eron silloin, kun joku on kiinnostunut tai ei.
ap
Ei kukaan ihminen pysty millään hallitsemaan kaikkia tunteitaan.
Ihmisen tunteet toimivat osin aivan tiedostamattaan. Ja siksi flirttailukin saattaa tulla aivan tiedostamatta, niin kuin mulla.
Joka ei ole sellaista tunnetta kokenut, ei voi puhua mitään tunteiden hallinnasta. Ei todellakaan. Koska se on puhdasta kahden täydellisesti toisilleen sopivan ihmisen tajunnanräjäyttävää kemiaa, joka tietää mistä puhun, niin tietää että siinä ei paljon tunteita hallita;-)
vaikka tunteita ei voi hallita niin niitä tekojaan pystyy kyllä hallitsemaan.
En minäkään voi sille mitään, jos en tunne miestäni kohtaan mitään himoa ja kemiaa. En voi vaan tuosta vaan päättää, että nyt hallitsen tunteeni ja tunnenpa nyt himoa mieheeni. Eli tuo tunteidenhallinta-teoria ei pidä paikkaansa
T: se toinen
Ihmisellä on käytöstavat siksi, ettei tee kaikkea, mitä mieleen juolahtaa. En ole frigidi, vaan sivistynyt ja siinä on olennainen ero. Kun lähtee perhettä perustamaan, niin pitää unohtaa tuollainen haihattelu. AP on raukka, joka huoraa henkisesti, minkä pystyy, ja on olevinaan kunnon puoliso ja mies.
pystyy hallitsemaan. Eli pysy kiusauksista erossa, jos et osaa niitä hallita. Tai sitten lähde kokeilemaan, onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Ei sitten kukaan teistä haihattelijoista tullut kertomaan, miltä tuntuisi jos miehesi tekisi moista(kuolaisi netissä jonkun perään)???!!
Haluatko pysyä miehesi ja lastesi luona? Vai haluatko suhteen hammaslääkäriin?
Sitä voisi miettiä, että miltä elämäsi näyttäisi kummassakin tilanteessa?
Jos et halua jättää miestä ja lapsia, niin on kaksi vaihtoehtoa.
Joko yrität vaan nauttia noista flirttituokioista ja saat siitä piristystä elämääsi ja itsetunnonkohotusta. Päätät lujasti pysyä perheesi luona ja sallit itsellesi vain flirttailun.
Jos se tuntuu kidutukselta, niin yrität unohtaa tuon miehen ja käytät aikasi kaikkeen muuhun ja yrität pelastaa parisuhteesi ja ehkä jopa vaihdat radikaalisti hammaslääkäriä, jotta et näe häntä enää.
Mä olen kanssa päättänyt pysyä miehen luona ja yrittää parhaani parantaa parisuhdetta. Flirttailun sallin kyllä itselleni ja yritän hillitä hulluuttani tähän hammaslääkäriin;-) siis yritän....
mitä siitä seuraisi jos jättäisin mieheni ja lähtisin hammaslääkärini matkaan. Vaikka meillä ei ole vielä miehen kanssa lapsia ja en tunne mitään himoa mieheen ja rakkaus on hiipunut, niin en halua vielä heittää hukkaan niitä yhteisiä vuosia joita meillä on, mieheni on kuitenkin hyvä mulle, liian hyvä. Olen puhunut avoimesti miehelle tunteistani ja sanonut harkitsevani eroa ( sitä että olen ihastunut toiseen, en ole sanonut, mutta mies arvaa sen)Halutaan kuitenkin yrittää jatkaa. Tunnen mieheni, mutta hammaslääkäriäni en tunne. Ei se suhde siltikään välttämättä onnistu, vaikka olisi millaista kemiaa. Voi olla, että luonne onkin jotain aivan muuta.
Sitten ajattelen kaikkea muuta mitä menettäisin jos jättäisin mieheni.
Tunteelleni en voi mitään, mutta teoilleni kyllä.
Vierailija:
Ihmisellä on käytöstavat siksi, ettei tee kaikkea, mitä mieleen juolahtaa. En ole frigidi, vaan sivistynyt ja siinä on olennainen ero. Kun lähtee perhettä perustamaan, niin pitää unohtaa tuollainen haihattelu. AP on raukka, joka huoraa henkisesti, minkä pystyy, ja on olevinaan kunnon puoliso ja mies.
Vierailija:
AP on raukka, joka huoraa henkisesti, minkä pystyy, ja on olevinaan kunnon puoliso ja mies.
Luultavasti en oikeesti tule tekemaään mitään, mutta toisaalta se on ihan älyttömän iso SÄÄLi, koska elämä on lyhyt, ja miehen kanssa tunteita ei taida oikeastaan enää olla.
ap
vuotta rakastunut hammaslääkäriisi ja luulet tämänkin olevan rakastunut sinuun. Olet höpsö! Ja pitäisitkö miestäsi uskollisena, jos se olisi ollut kaksi vuotta johonkin rakastunut ja pähkäilisi täällä, miten sen voisi näyttää? Naurettava pelle olet!
Eihän siinä jää tilaa ajatuksille omasta miehestä, jos täyttää ajatuksensa toisen uroon kuvilla. Ihmisen mieli on sillä lailla rakennettu, että vain yksi ajatus voi olla tiedostettuna kerralla. Jos ap ajattelisi omaa miestään yhtä paljon kuin hammaslääkäriä, suhde voisi pian päästä aivan uudelle tasolle. Mutta monet pelkäävät parisuhteessaan todellista jakamista ja intiimiyttä, jossa paljastetaan toiselle myös omat puutteet ja mahdollistetaan sellainen henkinen kasvu (ja myös fyysinen yhteys), josta useimmilla täällä ei ole kuin kalpea aavistus. On helpompaa siinä vaiheessa peräytyä ja ihastua hammaslääkäriin, vaikka vaihtoehtona olisi koko loppuelämän kestävä paratiisi.
Vierailija: