Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoshuoltajaksi? Missä opiskellaan ja kuinka kauan? Ex markkinontipäällikkö täällä miettii.

Vierailija
02.12.2007 |

Yksinhuoltaja ja jo kauan sitten uraputkesta ja kelkasta pudonnut.

Nyt kaipaan vain yksinkertaista ja säännöllistä työtä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopun väsynyt sairauteni jälkeen. En enää halua mitään uraa, eikä sinne olisi paluutakaan. Haluan yksinkertaisen työn. Missä voi opiskellla esim. laitoshuoltajaksi?

Olen helsinkiläinen.

Vierailija
2/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää noin 8-10 kuukautta. Itse opiskelen juuri laitoshuoltajaksi ja minusta opiskelu on kivaa ja helppoa. Ei vaadi hirveästi oikeastaan mitään, mutta hauskaa meidän ryhmässä ainakin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä alkupalkka on siinä 7.21e / tunti paikkeilla ja julkisella noin 9e/ tunti. Työ on riippuen kohteesta kevyttä tai raskasta. Meidän kurssilla nopeimmat saivat vakituisen työpaikan kurssin ensimmäisenä päivänä. Yhdeltäkään kurssilta ei ole ketään seuraavana maanantaina kortistoon mennyt.

Vierailija
4/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on todellakin sellaista, jonka voi jättää töihin eikä vatvoa mielessä yökausia.

Vierailija
5/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työ on todellakin sellaista, jonka voi jättää töihin eikä vatvoa mielessä yökausia.

Vierailija
6/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen intsrumenttien desinfioimista.

Siivoamista?

Vierailija
7/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laikkarina (sairaalahuoltaja) isossa sairaalassa. Kuukaudessa jää käteen yli 1400¿ tuntipalkka on yli 10¿.

Vierailija
8/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen laikkarina (sairaalahuoltaja) isossa sairaalassa. Kuukaudessa jää käteen yli 1400¿ tuntipalkka on yli 10¿.

Vierailija
9/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän