Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iskisin hammaslaakarini? On selvasti molemminpuolista kemiaa, mutta koko ajan joku hammashoitsu lasna. En ole toki varma onko ihan vapaakaan, sormusta ei kylla nay ja

Vierailija
24.11.2007 |

signaaleja satelee molemmin puolin. Miten toimia?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun muutkin lekurit.

Vierailija
2/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut potilaasta: potilas saattaa tulkita sen ihastumiseksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rakastanut hammaslääkäriäni jo pari vuotta.

Olen miettinyt pääni puhki mitä tässä tehdä. Mahdoton juttu, huone aina hoitsuja täynnä...

Vierailija
4/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lekuritkin potilaaseen saattavat ihastua, jos on henkilö jota näkee usein.

t. kokemusta on

Vierailija
5/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärit EI käytä sormuksia työssään vaikka ovat naimisissa (hygieniasyistä). Ja toisekseen ne on samanlaisia naistenmiehiä kuin lekuritkin - naiset vaihtuu kun sukat ja vaimokulta odottaa kotona.

Vierailija
6/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt, olen joutunut käymään parin vuoden aikana useita useita kertoja, h-lääkärini on myös minulle soittanut ja kysellyt vointia (oli aika hankala hammastapaus), enkä saa häntä enää mielestäni. Minusta hänenkin eleensä, ilmeensä ja muu kertovat ihastumisesta. Tiedän kyllä hyvin klassiset potilas-lääkäri jutut ja niiden maineen, mutta...

ap

Vierailija
7/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä? Voisiko hamamslääkäri tai lääkäri jotenkin viestittää potilaalleen kiinnostuksensa? Varsinkin, kun itselläni on sormus vasemmassa nimettömässä...

ap

Vierailija
8/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut sulle ja pyytänyt treffeille. Onko näin tapahtunut? ei ole -unohda siis koko juttu. Hän on kiinnostunut vain hampaistasi niinkuin pitääkin jos on ammattilainen. Sori vaan.

Vierailija
9/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vielä sormus nimettömässä.

Mutta kyse ei voi olla samasta hamppilääkäristä.

Vaikka munkin on aivan jumalaisen komea ja hurmaava.

Siis onko se soittanut sulle henkilökohtaisesti?

t:10

Vierailija
10/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse vieläkin naimisissa. Mutta aivan törkeen rakastunut, tuohon hamamslääkäriin. Tulen hulluksi.

ap

Vierailija
11/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat OIKEASTI tehdä jotain asian suhteen, niin katsopas puhelinluettelosta herran osoite --> pistät kiitoskorttia " ihanasta hoidosta" tms. ja jotain ehkä vielä mukaan, vaikkapa ruusu (minusta ruusut sopivat miehillekin). Muistat myös oman nimesi ja puhelinnumerosi mukaan!

Jotta sellaista. :) Tai sitten vaan rupeat perinteisesti vakoilemaan, koska hää tulee töihin ja satut vahingossa juttusille, heh. Tai sitten vaan kyselet tuttujen tutuilta tietoja, kyllä aina löytyy joku, joka tästäkin hammaslääkäristä jotain tietää.

Vierailija
12/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttää apulaisiaan. Koko juttu on on ihan mahdoton. Olen myös hulluna rakkaudesta ja huomaan että lääkärikin on, mutta kun kumpikaan ei voida tehdä aloitetta.

Mä menettäisin kasvoni, olenhan vielä naimisissa.

Lääkärin ei ole sallittu iskeä potilaitaan, etenkään naimisissa olevia:-)

En tiedä mitä tekisin...hän on mun unelmamies...

Vierailija
13/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu aivan jatkuvasti näitä ihastumis juttuja, tai siis minä en ihastu, vaan minuun ihastutaan. Olen luonteeltani iloinen lärpättäjä ja nätiksi kehuttu :) Tuntuu välillä, et onko tää edes totta. Jatkuvasti treffikutsuja satelee ja viestiä pukkaa. Olen kuitenki varattu ja tuon sen esille esim. työpaikoilla. Näköjään sillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
14/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kiinnostumaan...nainen on haaste.

Vierailija
15/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravannut vastaanotolla. Herranjestas, minkä ikäisiä olette? Peruskoulussa?

Vierailija
16/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoja puhelinluettelosta...ei löytynyt mitään privaattia.

Kerran annoin ystävällisen lahjan, kun jouduin perumaan ajan, olin kahden vaiheilla laitanko mukaan kortin ja siihen oman puhelinnumeron. Kirjoitin kaiken valmiiksi...en pystynyt, kun pelkäsin et on liian tyrkkyä ja heitin kortin roskiin. Onneksi ollaan pariin kertaan törmätty kaupugilla ja on tervehditty, mutta silloinkaan en ollut yksin, et olisin ruvennut juttelemaan.

Mun uusi suunnitelma on, että jos sattuma laittaa meidät taas yhteen, että nähdään kaupungilla, niin ajattelin kiittää viime visurien leikkauksesta, joista selvisin hengissä ja pyytää vaikka drinksulle;-) Miltäs kuulostas?

Vierailija
17/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

soittanut sulle ja pyytänyt treffeille. Onko näin tapahtunut? ei ole -unohda siis koko juttu. Hän on kiinnostunut vain hampaistasi niinkuin pitääkin jos on ammattilainen. Sori vaan.

Vierailija
18/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinkkikutsu kuulostaa ihan hyvältä idealta.

Oletko kokeilut enirosta tai jostain vastaavasta hakea tietoja, jos ei puhelinluettelosta löytynyt?

Vierailija
19/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin huonot hampaat...

Vierailija
20/55 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaan, silittänyt poskeani (työyhteydessä). Enköhän minä 35 ikävuoteen tiedä, onko " jotain" vai ei.

Tuskin ihan helposti voisi itse aloitetta tehdä, tietäen että a) minulla on mies ja kaksi pientä lasta sekä b) on kuitenkin myös lääkärini ja uskon, että on aika eettinen ihminen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme