Mikä auttais hirveeseen yskään? ei lopu millään, ruýin noin pari kertaa minuutissa. Yskänlääkeettäkin olen ottanut.
Kommentit (8)
Kunnon yskänlääke tai antibiootti. Mitä yskänlääkettä oot käyttänyt?
Eli rintojen alle ja keuhkoputken kohdille koitat tunkea....
Meillä lapset ei yskäse kertaakaan kaalikääre rinnan päällä koko yönä... Itse vältyn koko yskältä kun laitan heti kun tunnen painetta keuhkoissa :)
Mitä näyttivät?
Codesan tbl kannattanee koittaa. Reseptivapaasti apteekista.
että jos tämä ei lopu maanataihin mennessä niin sitten otetaan testit.
ap.
Yskänlääkkeetkin ovat plaseboja. Keuhkoputkentulehdus on yleensä viruksen aiheuttama ja paranee omia aikojaan. Höyryhengitystä suosittelen minäkin, ja yskimistä. Mulla oli just pari viikkoa kestävä kauhean kova yskä, mutta nyt alkaa jo vähän helpottaa. Enää ei yskitä kuin nukkumaan mennessä.
Yksi parhaimmista reseptilääkkeristä kutittavaan yskään on Redol Comp.
Vaikuttavana aineena on dekstrometorfaani, joka vaikuttaa yskänärsytykeskusken kautta yskimiseen.
Antibiootit tehoavat vain ja ainoastaan bakteerien aiheuttamiin sairauksiin. Jos on viruksen aiheuttamaa, niin ei siihen määrätä eikä kannatakaan syödä antibiootteja.
monet vannoo homeopatiaan ja yrtteihin. Mä suhtauduin niihin ennen erittäin skeptisesti, kunnes oma, kuukausia jatkunut yskäni (joka normaalisti muuttuu aina keuhkoputkentulehdukseksi) lähti melko nopeasti eräällä homeopaattisella valmisteella. Lievempiin yskiin olen saanut avun timjamiuutteesta ja leskenlehtiuutteesta. Toimivat ihan oikeasti! Myös inkivääri auttaa.
taitaa olla tehokkain keino helpottaa sitä yskää..