Mitä mieltä olette nimestä Nanna?
Kommentit (80)
Meidän koulussa:Cristian, Nanna,Iita,Juulia,Eevi, Kosti, Aldin j monia muita ;P t:seiskaluokkalainen
Ainakin 1335 on saanut tämän nimen.
Eivät loukanneet. Emme tunne sinua ,siten emme loukkaa sinua,vaan sanomme rehellisen mielipiteemme nimestä.
Nanna on skandinaavisessa mytologoassa jonkun jumalan (Baldurin ehkä) vaimo. Samaa sarjaa esimerkiksi Freyan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut antaa tyttärellemme nimeksi Nanna, mutta mies ei suostunut.
Viisautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut antaa tyttärellemme nimeksi Nanna, mutta mies ei suostunut.
Viisautta
Vai olisiko kuitenkin jälkiviisautta? Lainauksesi on päiväyksellä 09.09.2013.
Entinen työnantajani oli nimeltään Nanna. Massiivisen ylipainoinen ja sairaalloinen ahmatti, joka kaapi taukohuoneesta konvehdit, rusinat, pullat ja keksit naamaansa yhdeltä istumalta. Ilkeä ja pahansuopa eukko, joka itketti nuoria harjoittelijoita ja vainosi työsuhteen päätyttyä ex-työntekijöitä. Minulle lähetteli yötä myöten viestejä irtisanouduttuani - uhkaili poliisilla ja oikeustoimilla, kun olin kuulemma merkannut viimeiset tuntini työlistaan väärin. Vein homman eteenpäin ja Nanna sai kynsilleen.
Miellän Nanna-nimen iljettäväksi hänen takiaan. Se on sellaisen ahneen, narsistisen ihmisporsaan nimi.
Tulee mieleeni taiteilija Nanna Susi.
Nanna Susi on todella seksikäs nainen. En yhtään ihmettele vaikka aiheuttaisi murrosikäiselle pojallekin "jäykkyyttä", koska minullekin käy niin.
Olen muutaman vuoden Nannaa nuorempi.
Olin järkyttynyt, kun kaveri antoi lapselleen nimeksi Nanna. Olen sitä mieltä että se on lässytystä karkeista tms ja olisi voinut antaa nimeksi Sanna, Johanna, Hanna tms ja sitten kutsua Nannaksi. No en minä voi estää ketään nimeämästä.
Ja tietenkään en sano näitä juttuja ikinä ääneen.
Tosi vanha ketju, mutta Canna on paras.
S-Nan nimihullu. Vedâ v-u tyhmään pakkomielteiseen päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Anna nannaa Nanna.
Oi Nanna Nanna,
sua suoleen tahdon pann...
Siksi kun se on sinun nimi. Ei vain. Sille nimelle ei ole haettu nimipäivää. Ei ne tyhjästä tule almanakkaan.