Minulla todettiin klamydia :( olen ihan palasina!
Ihmettelin outoa vuotoa ja menin lääkäriin, kokeessa todettiin klamydia!
Ja muualta ei ole voinut tulla kuin mieheltäni, olemme olleet 4vuotta yhdessä ja alussa testiti tehtiin.
Mitä teen kun mies tulee kotiin? Ei ole yhtään selvää ajatusta päässä, tauti ottaa päähän, kuinka voin koskaan antaa pettämisen ja taudin kotiin tuonnin anteeksi?!?
Tuskin voinkaan :( Olen ihan rikki
Kommentit (58)
Onneksi olkoon, kun olit noin rohkea ja päättäväinen. Miehesi ei todellakaan ansaitse sun kaltaista naista. Miehesi on käyttäytynyt anteeksiantamattoman sikamaisesti! Todistaa kyllä senkin, ettei välitä lapsestannekaan, kun ei ajatellut hurmioissaan sellaista pikkuasiaa kuin hiv. Olis voinu tuollainen viedä lapselta äidinkin! Tänä päivänä ei Suomessakaan olla turvassa hiviltä.
Ap taas koneella. Mies katuu ja katuu, aivan sama!
Olen nyt lapsen kanssa kaksin ja mies asuu kaverillaan kunnes saa asunnon. Tänne ei ole mitään asiaa.
Shokkivaihe alkaa olla ohi ja nyt mennään päivä kerrallaan.
Hetkittäin ikävä ja suru iskee, suurimman osan ajasta kuitenkin nautinkun saan tehdä lapsen kanssa mitä vain.
Aika helpottaa varmasti!
Ap
Nyt hävettää käytöksenikin lääkärissä,alkaa nyt siellä itkemään, minkäs sille voin, shokki vain iski kun kuulin asiasta. Varmaankin lääkärit on pahempaakin nähnyt
Ei näillä asioilla leikitä! Meillä on reilun vuoden lapsi
ap
kun mies tulee kotiin, ja hän istuu alas, katsot häntä suoraan silmiin ja sanot, että minulla on klamydia. Seuraa hänen reaktiota. Syyllinen kääntää hetkeksi katseensa pois.
Pitäiskö tuota pohjustaa aloittamalla kertomalla, että sinulla ei ole ollut yhtään toista miestä koko tänä aikana. Mutta sinulla on klamydia.
lääkärikin olisi jo voinut kunnolla valaista, että klamydia VOI tarttua muullonki ku sukupuoliyhteydessä! Oikeasti!
Älä nyt itkemistä häpeä. Eiköhän se lääkärikin tajua, ettet sinä tautia itke (senhän onneksi saa lääkkeillä pois, onneksi ei ollut joku pois lähtemätön tauti!) vaan sitä, että mitä se tarkoittaa parisuhteessa...
Miehesi on erittäin vastuuntunnoton, koska selvästikään ei ole pysynyt uskollisena sinulle, mutta ei myöskään ole älynnyt edes kortsua käyttää! Oletko ajatellut, että myös muut taudit kannattaa poissulkea?
Voimia sinulle uudella tiellä. En usko, että tuosta on paluuta, sillä tuossa on nyt niin monta ajattelematonta tekoa tehty. Sinä pärjäät varmasti lapsen kanssa kahdestaankin ja taatusti paremmin kahdestaan kuin tuommoisen vastuuntunnottoman miehen kanssa. Tuollaiset miehet voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Tee hyvä suunnitelma, miten sinä saat oman ja lapsesi elämän raiteilleen ja noudata sitä.
Sitten sanot, että koska on pettänyt ja kuka se on, kauanko on kestänyt!
Sitten sanot, että sinä olet valintas tehny pettämällä minua, joten pakkaa kassis ja lähe sen naikkosen luo, olkoonkin yhden illan juttu!
Sanot, että laittoi sinut ja lapsensa vaaraan jonkun hempukan takia!
Anteeksi ei tuollaista tarvii antaa varsinkaan jos on itsensä hoitanut muttei sinulle kertonut!
Tai niin ainakin luulin :( Ja sen tiedän ettei klamydia uusiudu noin vain!
Lääkärissä keskustelin ja kun sain lääkityksen niin 4vko päästä kontrolli jolloin katsotaan onko lähtenyt pois. Jos ei ole uusitaan lääkitys.
Ja lääkärikin sanoi, ettei se uusiudu, muuten kuin yhdynnästä!
Kiitän onneani ettei tämä pahempaa tautia tullut (otatin kaikki muutkin kokeet)
Mies olisi muuten ollut niin kunnollinen ja hyvä isä! En ymmärrä miksi hän näin teki!
ap
Millaista tuo sun outo vuoto oli? Oliko muita oireita?
(Kamala ajatus hiipii mieleen....)
klamydia varmasti testattu sen jälkeen kun aloit olla miehen kanssa 4 v. sitten? Klamydia voi olla piilevänä vaikka 10 vuotta.
(joskaan kyseessä ei kaiketi ollut vieraissa hyppääminen) vaan se hänellä oli jostain aikaisemmasta suhteesta. Jo plekkä sukupuolitaudin saaminen on tosi ahdistava kokemus, erityisesti, kun en ole mikään sängystä toiseen hyppääjä. Opin paljon kuitenkin siitä kokemuksesta. Kyynisyys lisääntyi. En enää luota kehenkään mieheen. Itkin silloin minäkin vastaanotolla, häpeää ja kaikkea mahdollista.
täysin puhtaat näytteet tuli. Eli tänä aikana on sen saanut :(
Ihmettelin miksi aloin vuotaa kesken pillerikiekon (aina ollu säännöllinen)
Menin aluksi flunssan takia hakemaan sairaslomaa ja mainitsin vuodosta. Lääkäri passitti testeihin ja kas kummaa mitä löytyikään :(
Elämä näyttää olevan yllätyksiä täynnä!
ap
siitä voi päätellä että miten kauan pettämisestä on maksimissaan.
että alkaessani seurustella jonkun kanssa en voi tietää hänen aikaisemmasta elämästään. Jospa vaikka ollut pettäjänaisen kanssa suhteessa siitä tietämättään. Suhteessa toki haluan luottaa siihen, että mieheni on uskollinen.
Kysyin senkin lääkäriltä joka soitti kätilölle ja selvitti asian. Säikähdin onko ollut jo raskauden alussa:(
Ei kuulema ole onneksi vaarallista lapselle, silmätulhehdun yms voi olla lapselle mahdollista jos on ollut raskaudenajan tauti pällä, ei onneksi lapsella ollut mitään.
ap
Tällä hetkellä vihaan miestäni niin paljon! Jos olisi jäänyt pettämisestä kiinni ilman tauteja, olisi ehkä voitu yrittää keskustella ja jatkaa. Rakentaa luottamus uudelleen.
Nyt en jaksa uskoa että yhdessä eläminen voisi mitenkään jatkua
Oma ex käytti suonensisäisesti huumeita mun tietämättä... Oli tosi kauhee pelko hivistä ja muista. Onneks ei ollu mitään. Erottiin kyllä saman tien silloin vaikka lapsia olikin 4...