Lue keskustelun säännöt.
voi ristemala---ketä vielä voi kiinnostaa aihe prinsessa Diana? miksi lehdet jaksaa jauhaa samaa paskaa päivästä toiseen...
22.11.2007 |
siinä muistokonsertin yhteydessä jo sanottiin että toivotaan että asiasta ei enää spekuloitas mutta aina vaan jatketaan---mua ei kiinnosta pätkääkään
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla