Lue keskustelun säännöt.
Mitä teette itsenäisyyspäivänä?
Kommentit (2)
Illalla ei mitään kummempaa, paitsi varmaan katsotaan linnan juhlia, kun veljeni on ekaa kertaa siellä vieraana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ulkoillaan ystävien kanssa ja syödään hyvää ruokaa.