Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja-asiat kunnossa

Vierailija
05.11.2008 |

Viime joulun jälkeen päätin, että kiitos nyt tämä jouluhajarumba riittää. En enää jaksa vuodesta toiseen miettiä mitä ihmettä sille miehen siskolle, kummilapsen sisaruksille, omien lasten kummien lapsille, kumminkaiman koiralle jne. hankkisin.

Täksi jouluksi olen sopinut kaikkien kanssa diilit, että joululahjoja ei puolin toisin vaihdeta. Hankin lahjat ainoastaan yhdelle kummilapselle ja omille lapsilleni.

Tässä on myös nyt se hyvä puoli, että omille lapsilleni ei ole tulossa lahjoja keneltäkään muulta kuin meiltä vanhemmilta. Voin säädellä nekin siten, että kaikki 3 saavat juuri yhtä monta pakettia, siitä kun tahtoo tulee aina pahaa mieltä, jos toinen saa toista enemmän.

Voi hertsis kun kun on onnellinen je helpottunut olo. Tästä tehdään perinne!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emme ole koskaan suorittaneet minkäänlaista pekettien lasekntaa.... kaikille lapsille tuli paljon ja erikokoisia se saa luvvan riittää ja jos ei ni sitte ei...

meillä suositaan myös vaatelahjoja ja pojat tottuneet niihin. viime jouluna meinasui syntyä kriisi kun poika totesi ei tää nyt vielä voi loppua. en saanu tarpeeksi vaatteita.

Vierailija
2/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo varmaan 10 vuotta ostettu lahjat vain omalle perheelle ja kummilapsille. Kyllä mua ainakin aikanaan ahdisti keksiä niitä lahjoja jollekin vain siitä syystä, että joku lahja piti olla. Nyt rahaa enemmän ostaa kunnon lahjat läheisille, lahjojen lukumääräistä vähyyttä ei ainakaan meillä lapset koskaan ole älynneet kritisoida. Mulla alkaa jo olla muutenkin lahjat ostettuina, stressistä ei tietoakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monta joulua, äitien- ja isänpäivää. Ruokaan satsataan. Itse tehdään kaikki sörsselit.

Vierailija
4/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nautin ihan hirveästi lahjojen antamisesta. Pitkin vuotta ostelen niitä lahjoja ja keksin, että mitä kellekin hommaan, niin ei ole joulun alla mitään kiirettä. Meillä muistetaan varmaan 30 ihmistä.

Vierailija
5/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikortteja myöten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi