Huonosti käyttäytyvät vanhukset!
Ottaapa päähän. Minulle näytti pappa keskaria likenteessä täysin ilman syytä. Arvaanpa, että näin tapahtui, koska hän ei ymmärtänyt ryhmittymisestä käännyttäessä.
Kokemukseni mukaan juuri vanhat ihmiset ovat aina niitä, jotka käyttäytyvät kaikkein törkeimmin liikenteessä tai kassajonossa. Luulisi, että ikä toisi viisautta, mutta ilmeisesti sitten kaikille ei.
Kommentit (7)
Vanhemmuus ja tavat ovat olleet ilmeisesti hukassa aina - mitään kulta-aikaa ei ole ollut, onhan maailman sivun puhuttu uusien sukupolvien rappiosta.
Kesämökkinaapurimme, iäkkäät pariskunnat, kännäävät ja kiroilevat enemmän kuin korvat kestävät kuulla, joka toinen sana alkaa veellä. Ja onhan noita nähty muitakin, jotka ovat jääneet osattomiksi tavoista ja käytöksestä...
että osa on aivan ihania ja jotkut TODELLA törkeitä. Eikös tämä pade kuitenkin kaikkiin ihmisiin??
Se kyllä myös sanoisin että pahimpaan ryhmään kuuluvat ovat 30- ja 40-luvulla syntyneet "hienohelmat ja herrasmiehet" ja mielellään vielä ikänsä Helsingissä asuneet...... Heillä ajatus kulkee rataa: minä, minä, minun, minulle, minä.
vanhukset olettavat voivansa etuilla jonoissa ja kohdella nuoria huonosti. esim kommentoida ulkonäköä yms.
en nyt yleistä, toki on paljon mukavia vanhuksia. itse olen töissä asiakaspalvelu alalla ja täällä näkee monenlaista tökeröä käytöstä ja hyvin usein ne on juuri näitä kärttyisiä vanhuksia jotka olettavat voivansa etuilla yms..
minua joka olen kuitenkin ihan aikuisen iässä (29) aliarvioidaan ja oletetaan että tuo tyttö ei mitään osaa ja nämä olettajat ovat vanhuksia. joskus olen kysynyt kun on ihmetelty että ai sinäkin voit/osaat, että miksi en osaisi..(ystävällisesti tietenkin)
Miten voisin olla väärässä tilanteessa, jossa jään kolmion takaa nätisti odottamaan omalle paikalleni, että pääsen kääntymään vasemmalle, heti kun muut ovat menneet.:) Ehkä pappa ei vain tykännyt naamastani.
Tai mitäs se keskarin näyttäminen oikeastaan symboloikaan...
Ap
jossa olin kolmion takana odottamassa, ryhmittyneenä kääntymään vasemmalle. Veikkaanpa siis, että hän ei edes tiennyt koko ryhmittymisestä mitään, ja häntä otti päähän, kun hän ei itse päässyt oikaisemaan mutkaa kääntyessään, eli "olin hänen tiellään" ryhmittyessäni oikein. Tuota tyypillistä vanhusten törkeää etuilua siis.
Ap
P.S. Toli tiedän, että suurin osa vanhuksista on ok, mutta muutamat ovat pahoittaneet mieleni tosi pahasti. Nuorista taas todella harva ilman syytä, vaikka olen kaikenlaisten nuorten kanssa työskennellyt!
että et ollut itse väärässä..?