Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAPSI tekee joulusta joulun. säälin lapsettomia jouluna

Vierailija
22.11.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa käyttäisit säälimiseen varatun ajan ihan vain joulun viettoon. Meillä on kaksi lapsetonta pariskuntaa, jotka näkevät lasten jouluriemua ihan riittävästi meillä(ovat itse sanoneet), kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia, onneksi!

Vierailija
22/22 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelmaa voi luoda kuusella, tähdillä, kynttilöillä, jouluruoalla, lahjoilla...



Suosittelen ap:lle käyntiä jossain vanhainkodissa joulun alla. Näkee loistavia silmiä ja onnellisia hymyjä ja sitten miettikööt asenteitaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi