Lue keskustelun säännöt.
LAPSI tekee joulusta joulun. säälin lapsettomia jouluna
Kommentit (22)
Tunnelmaa voi luoda kuusella, tähdillä, kynttilöillä, jouluruoalla, lahjoilla...
Suosittelen ap:lle käyntiä jossain vanhainkodissa joulun alla. Näkee loistavia silmiä ja onnellisia hymyjä ja sitten miettikööt asenteitaan uudestaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jospa käyttäisit säälimiseen varatun ajan ihan vain joulun viettoon. Meillä on kaksi lapsetonta pariskuntaa, jotka näkevät lasten jouluriemua ihan riittävästi meillä(ovat itse sanoneet), kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia, onneksi!