Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia noista lasten " tietsikoista" ?

Vierailija
22.11.2007 |

Niitä kun on monenlaisia,siis näitä läppärin näköisiä. Meillä lapset kohta 3 ja 5 v, haluaisin pukin tuovan niille sellaisen, josta olisi molemmille iloa.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaana osasi jo itse sammuttaa, käynnistää, ottaa suosikeista omat pelinsä esille jne.

Kuopus aloitti " vasta" 2-vuotiaana koneen käytön. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Eivät ole päätyneet väärille sivuille (ei edes nyt, kun 6 v osaa jo Googlettaa), eikä ole kone mennyt sekaisin.

En todellakaan ymmärrä, miksi pitäisi ostaa jotain lelutietsikoita!

Vierailija
22/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusyksikköjä näyttöineen ja näppiksineen esim tietokoneliikkeistä missä vaihtomahdollisuus eli ottavat vaihdossa

Eihän noi koneet juuri mitään maksa nykyään, meilläkin langaton hiiri ja toimiva tietokone ylimääräisinä, kun joku vaan veisi pois. Itsellä ja miehellä omat läppärit työn puolesta ja olohuoneen nurkassa vielä nettikone. Yksi ylimääräinen siis olisi, kiinnostaako ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset saa todellakaan koskea meidän kunnon koneeseen, kallis ja hyvä vehje joka myös työkäytössä.

Joskus katsovat youtubesta jotain, mutta eivät itse laita sitäkään.

Joten leluläppis hyvä keksintö!

Vierailija
24/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta vähän tuntuu, että osa periaatteesta vastustaa lasten " tietokoneita" . Sehän on siis lelu, ihan kuten se Nintendokin. Paitsi, että läppärissä on opetuspelejä. Melkeinpä aina, kun näistä leluista tulee keskustelu, niin tulee esille se, että mikä tahansa muu pelikonsoli, tietokone tai tietokonepeli on parempi kuin leluläppäri. Miksi? Vastuttatteko te muitakin lasten leluja, joihin tulee patterit?

Oikeaa tietokonetta en lapsilleni vielä halua käyttöön. Meidän läppärit ovat työkäytössä (lue: niitä ei saa muu kuin haltija käyttää) ja pöytäkoneen ergonomia ei ole pientä lasta varten. Lisäksi lapset helposti saa tuhoja aikaan kotikoneelle. Lasten " tietokonee" (siis LELUT) ovat turvallisia ja ne voi huoletta antaa lasten käyttöön.

Vastustatko itse, " Läppärissä on opetuspelejä" ?

Mielipiteeni, mitä tässä siis nimenomaan kysyttiin, on silti, että en ostaisi muumi-tietsikkaa. Ei kai se nyt vastustamista ole? Mutta kukin tekee ihan itse ratkaisunsa. Jos kysyy ja 80% vastaajista on sitä mieltä, että ei kannata ostaa ja silti tuntuu siltä, että lasten läppäri on hyvä niin siitä vaan. Kai se sitten on. Mun kokemuksen mukaan, kummilapsella siis on sellainen, ei ole, mutta ei siitä nyt kekenkään tarvitse hernettä nenään vetää ja alkaa inttää " vastustatko lasten leluja plaa plaa plaa..." .

Ja perustelu, ihan vaan siitä syystä että uskon, että sille 3v:lle onkin vielä ihan ok, mutta ei kauaa. Ja jostain ergonomiasta nyt on ihan naurettava ruveta puhumaan tässä yhteydessä.

9

Vierailija
25/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni suositteli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi