Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan täynnä tätä, eskariin VIEMISESTÄ

Vierailija
22.11.2007 |

Aamulla herätään yli tunti aikaisemmin kun pitää olla eskarissa, kävellään pysäkille ,odotetaan bussia. Jäädään bussista pois ja kävellään eskariin. Kävellään takaisin bussipysäkille, odotetaan taas bussia. Jäädään bussista ja kävellään kotiin. Ollaan kotona pari tuntia ja taas sama homma. Matkustan 20kertaa vk bussilla pelkän eskarin takia plus muut matkat. Se tekee 80krt kuukaudessa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pienempi lapsi mukana ja hän ei aina jaksa sitä odottelua kaupungilla. Ei tunneta sieltä ketään joten tuo toinen juttu ei onnistu. Se ottaa kaikkein eniten päähän että tuossa ihan kivenheiton päässä olisi ollut eskari mutta jouduimme tuonne kauas

Vierailija
62/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes kysynyt sitä? En kyllä itse lähtisi noin raijaamaan. Kuinka pitkä matka sinne eskariin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jopa ne lapset saavat taksikyydin eskariin jolla on lyhyt matka. Tällöin tosin vanhemmat maksavat jonkin pienen summan, mutta oliko se jopa joku naurettava 2 ¿/päivä? Itse ainakin ottaisin heti sen ettei tarvitsisi itse ruveta viemään!

Meidän lapsilla on 20 km eskariin ja taksilla menevät mutta joinain päivinä haen kun ovat ip-hoidossa myöskin.

Vierailija
64/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei eskarilaisesi jää eskaripäivän jälkeen pariksi tunniksi päivähoitoon, se ei paljon maksaisi (esim hesassa max 7 tunnin päivä eskarilaisella maksoi 80 euroa kuussa - siihen ei kenenkään talous kaadu)

Vierailija
65/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskariin kestää kävellen reilu puoli tuntia. Siis ap:lla on silloin eskariin n. 2 km tai vajaa matkaa. Minkä takia et mene pyörällä? Eskarilainen omallaan. Pienempi sisarus iästä riippuen joko omallaan tai äidin kyydissä. Niin meillä tehdään. Tai kävele, niin ei tarvi odotella bussia, tekisi muutenkin sulle hyvää, samoin eskarilaiselle. Mutta ei, pienestä pitäen opetetaan, että autolla on joka paikkaan mentävä, ei voi liikkua, se on epäterveellistä ja inhottavaa.

Vierailija
66/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat talveksi nastarenkaat.

Ymmärrän kyllä turhautumisesi, itseä rasitti jo viimevuonna pelkkä 15min kävely edestakas eskariin pienemmän kanssa. Pidettiin kyllä myös ylimääräisiä vapaapäiviä kun oikein rasitti. onko tuon eskarin vieressä mitään avointa päiväkotia tai puistoa tmv, johon voisitte sillointällöin jäädä?

Vierailija
67/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tullaan takaisin kotiin, kävelemään uudestaan, ei mitään järkeä. Matkaa on noin 2 ja puoli kilsaa joten kävelemistä tulisi päivässä 10kilsaa, en todellakaan jaksa kävellä viikossa 50kilsaa. Pyöräily ei ole mahdollista. Taksimatkaa emme saa kun matka on niin pieni

Vierailija
68/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin täällä on sulat tiet, 6v. jaksaa ihan varmasti muutaman kilometrin pyöräillä.

Vierailija
69/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 22, harvoin eskarilainen kävelee (+ pienempi sisarus mukana) 2 km 10:ssä minuutissa...

T:21

Vierailija
70/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin viikon kilometrit jää 25:een. Sehän vastaa kahta tavallista iltalenkkeilyä.

Vierailija
71/72 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilainen ei pysty pyöräilemään. Nyt on vain pakko mennä bussilla.

Vierailija
72/72 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi