Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

155/69 Auttakaa!!!!!!!

Vierailija
22.11.2007 |

Nuo ovat siis mittani. En tiedä miten tähän on päädytty. Mutta nyt heräsin, ja pakko saada ainakin 20kg pois.

Mutta miten?

Osasyynä tuohon painoon on vaikea raskaus ja parinkuukauden täydellinen vuodelepo.

Raskauksen jälkeen olen kyllä harrastanut liikuntaa ja syönyt terveellistä perusruokaa.

Mutta kiloja tulee vain lisää.

Auttakaa läskiä pääsemään taas hoikaksi ( mitat ennen ensimmäistä raskautta olivat 155/ 46 )

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sairaalan tai miehen tuomilla ruuilla. En saanut nousta kuin vessaan 2-3 kertaa päivässä. Aika määrät ois saanu kantaa ruokaa et 20 kg oisin lihonu!!

Eli otapa kynä ja paperia ja pistät rehellisesti ylös mitä syöt päivän aikana. Sen jälkeen etit vaikka googlella 1500kcal ruokavalion ja noudatat sitä. Lisäät myös liikuntaa niin siiinäpä se!!

Vierailija
22/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino putoaa nyt imettäessä. Mutta kuinka kauan ja mitä sitten kun imetysloppuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin siis ennen ensimmäistä raskautta 47kg

Minulle iski raskausmyrkytys jo aikaisessa vaiheessa ja olin parikuukautta täydellisessä vuodelevossa milloin ne ensimmäiset liikakilot taisivat tulla. + Suunnaton turvotus.

Tästä raskaudesta jäi + 10kg Pari kiloa taisin laihtua vuodenaikana ennen uutta raskautta. Tästä raskaudesta jäi n. +6 kg

Varsinaisesti en ole voinut laihduttaa imettämisen takia. Mutta olen syönyt normaalia terveellistä ruokaa ( vähemmän rasvaa, enemmän kasviksia jne. )

Mutta silti olen lihonnyt mittoihin 69kg Mutta imetän siis edelleen muutaman kerran päivässä ja lapsi nyt 1. 5v

t: ap

Vierailija
24/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keho pitää sitkeästi kiinni kaikista mahdollisita rasvavarastoista, jotta maitoa riittäisi ja tarpeeksi rasvaista sellaista. Näin oli ainakin minulla, en kovista ponnisteluista huolimatta laihtunut ennen kuin lopetin imetyksen kokonaan ja hormonitoiminta palautui normaaliksi.

Vierailija
25/25 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikin kyse olla noin yksinkertaisesta asiasta.

En minä nyt mitään ihmelaihtumista ole odottanut. En vain ymmärrä miten on mahdollista että vain lihon vaikka harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. ( herkkuja pari kertaa kuussa )

Ja kaippa se kertoo jotain meidän ruuan terveellisyydestä että mies ja lapset ovat normaalivartaloisia / hoikkia. Ja samaa ruokaa syödään kaikki.

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi