Kaksosia odottaneet? Miten kaksoisraskaus on eronnut yhden vauvan odotuksesta?
Oliko raskaus" oireet" erillaiset heti alkuun vai?
Kommentit (5)
Tuossa oli siis kärjistettynä kaikki huonot puolet. Mutta sekuntiakaan en vaihtaisi pois! Lapset ovat nyt 5 vuotiaita ja maailman ihanimpia. He ovat toistensa parhaimmat kaverit,ovat aina yhdessä. Vauva-aika oli yllättävän helppo,molemmat nukkuivat yhtäaikaa ja söivät yhtäaikaa.
Vierailija:
Tuossa oli siis kärjistettynä kaikki huonot puolet. Mutta sekuntiakaan en vaihtaisi pois! Lapset ovat nyt 5 vuotiaita ja maailman ihanimpia. He ovat toistensa parhaimmat kaverit,ovat aina yhdessä. Vauva-aika oli yllättävän helppo,molemmat nukkuivat yhtäaikaa ja söivät yhtäaikaa.
Mä odottelen kaksosia rv32, ja tosi hyvin on mennyt! Kaikin puolin olen saanut olla aika huoletta tämän odotusajan.
Esikoista odottaessa ei ollut oikein mitään raskausoireita, nyt ainoa on se, että selkä väsyy tosi helposti jos yhtään seisoo/ istuu huonossa asennossa.
Jännityksellä vain odotan nyt synnytystä, ja vauva-arkea.
Laita yhteisöhakuun kaksosten äidit/isit
Heti alusta rankkaa pahoinvointia ja väsymystä,yhtäkkiä tuli hirveä nälkä ja kun söin kaikki tuli ulos..
Viikolla 12 jouduin tiputukseen nestehukan takia kun mikään ei pysynyt sisällä. Pahoinvointi loppui viikolla 30. Viimeiset kaksi viikkoa olin sairaalassa häntäluun katkeamisvaaran takia,liikkuminen teki kipeää.
Lapset leikattiin perätilan takia viikolla 39.