Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on?

Vierailija
21.11.2007 |

Mua ottaa päähän kaikki joulukrääsä, lähinnä se ulkopuolelta tuleva markkinavoimien " painostus" ..

En tiedä, onko syy se että luovuimme telkkarista reilu puoli vuotta sitten ja kaikki mainokset tuntuvat lähinnä naurettavilta. Myöskään kotiin ei meille tule mainoksia. Tuntuu vaan, että nykyään alan ahdistua kauppakeskuksissa kaikesta tuosta mainostulvasta.. En halua ostaa mitään, en halua mitään..

Sen sijaan tekee itse mieli toteuttaa ja tehdä..

Lisäksi tunnen ahdistusta maailman tilasta - tuntuu että maailma hukkuu kiinalaiseen muovikrääsään ja suurin osa ihmisistä vaan ostaa ja ostaa ja ostaa.. Mulle mulle kaikki ja heti! Miksi kierrätys on halveksittavaa, miksi kaiken pitää aina olla halpaa? Miksi niin moni haluaa välttämättä sen omakotitalon jossa asua?

En tiedä onko tämä näitä raskaana olevan ajatuksia, vai ajattelevatko jotkut muut samalla tavalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä viettää joulua, rakkaiden sukulaisteni kanssa, meille tulee joulupukki jne, mutta ärsyttää ne miljoonat mainokset ja " pakko ostaa kun kaikki muutkin" ja jos et osta jotain tämän vuoden hittituotetta lapsellesi, olet luuseri tms..

Minä en ikinä tee jouluostoksia, en ikinä osta kenellekään lahjaa, paitsi lapselleni, ja hänellekin ostan lahjan ilman mainoksia tai " hittituotteen" seuraamista tms, ostan sitä mikä tuntuu hyvälle, vaikka palapelin.

Vierailija
2/4 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanovat ajattelevansa noin. Kuitenkin sitten säntäävät pää kolmantena jalkana ostamaan lapsilleen tietokonepelejä, uutuusleluja ja jos jonkinlaista krääsää jouluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kierrättää kaiken, yritän minimoida sekajätteen niin pieneksi määräksi kuin mahdollista. Kierrän paljon kirppareita jne. Hyvä jos en jo ulkoa ota roskia ( muovia) ja vie muovinkierrätykseen.

Vierailija
4/4 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä on alkanut vasta " kunnolla" tuon tv:n poistumisen jälkeen.. Lisäksi mietin kun läheiseni (isä, äiti, veli..) ovat " yltiötuhlaajia" ja pistävät kaikki rahansa matkoihin, materiaan.. En vaan jaksa edes teeskennellä olevani innostunut uudesta autosta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi