Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkärit pakotti minut synnyttämään viisikiloisen lapsen.

Vierailija
21.11.2007 |

Nyt minä pakotan heidän korjaamaan alapääni entiselleen, olen kyllästynyt löysään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs ajatella vähän pitemmälle kun niitä siemenen istutuksia tehdään. Kasvaa se, varsinkin jos elämäntapasi ovat napostelu-herkuttelua, se kun on yleisin syy vauvojen ylipainoon.

Vierailija
2/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommella värkki kiinni ja odottaa, että sä räjähdät? Pakko ne lapset on synnyttää, kun niitä kerran on alulle laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko synnytyksesta jo aikaa? Tehtiinko lapsesta painoarviota ennen syntymaa?

Vierailija
4/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei voi laukoa kuin kolmekiloisten vauvojen synnyttäjät...

Ei ole kiva pakertaa ulos 4,5 kg lasta, kuten itse olen tehnyt. En edes uskalla kuvitella, mitä " tuhoja" 5 kg tekee. Tai no paras kaverini voisi tästäkin aiheesta kertoa - synnytti 4,8 kg vauvan alateitse, repesi täysin, emätin persreikään asti ja kohtu myös.

Vierailija
5/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että alatiesynnytys on turvallisin ja luonnollisin vaihtoehto. Sektioon liittyy aina riski! Lääkärit pystyvät aina perustelemaan " valintansa" .

Vierailija
6/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahan se oli, enkä enää ikinä synnytä, mutta selvisin hengissä.

Vierailija
7/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muut joudu kokeen samaa. Toivottavasti saat alapääkiristysleikkauksen korvaukseksi moisesta.

Vierailija
8/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut, enkä tule katumaan. Mieluummin ehjä vauva ja ehjä pillu kuin räjähtänyt alapää ja solisluunsa murtanut vauva.

Vierailija
9/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla paikat hajoa isosta vauvasta. Itse olen synnyttänyt 4,6-kiloisen ja 4,9-kiloisen, eikä alapäässä ole mitään vikaa. Toki se lienee löysempi kuin teininä, muttei mitenkään häiritsevästi. Ekasta laitettiin muistaakseni kymmenisen tikkiä ja toisesta neljä.

Vierailija
10/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaa, kroppa palautuu noin vuodessa ennalleen, värkki kanssa..

ja mulla ainakin tehtiin synnytyksen jälkeen leikkaussalissa leikkaus, missä korjattiin repeytynyt peräsuolen sulkijalihas ja muutakin.

en ole kuullut, että olis joku elimellinen vika joskus jätetty korjaamatta, ja kai sellaisen huomaa jo laitoksella tai jälkitarkastuksessa viimeistään.

mut, se jumppa on tärkeetä! muuten värkki on suuri kuin luola, jos ei yhtään viiti (=riittävästi) jumpata, ja sitä ei voi mitenkään leikellä..

Vierailija
11/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tuon kokoiset kyllä leikataan pois.

Vierailija
12/16 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen alle 3,5 kg ja silti meni lapsen kannalta liian tiukille. Onneksi ei jäänyt pysyviä vaurioita.

Vierailija
13/16 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 4,7kg esikoisen ja ihan on tavara edelleen priimaa. Pieni eppari tehtiin.

Jos nyt arvon naiset ette ymmärrä tätä, niin se on se vauvan PÄÄN ympärys, jolla on isompi merkitys kuin vauvan painolla. Ja virheasento (esim. nojaa kädellä poskea) voi tehdä pahaa jälkeä. Mutta pelkkä vauvan paino ei kerro yhtään mitään. Yleensä painavat vauvat on myös pitkiä, joten se paino on jakautunutkin, harvoin 5kg vauva on 50cm. Jos on, niin voi olla jo vaikea punnertaa ulos. Mutta esim. 5kg ja 56cm on jo ihan eri synnyttää.

Nimimerkillä ihan normaali 36-senttinen pää ja pitkä vauva

Vierailija
14/16 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: näimpä, omani oli 3500g ja hiukkaa yli 50cm, mutta pää ei sopinut tulemaan vaikka muuten olisi vielä mahtunutkin.

Kolme kaveria synnyttänyt 5kg pintaan olevan vauvan ja normaalisti tulivat alakautta. Aina se paino ei ole ratkaiseva asia.

Vierailija
15/16 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: että ihan yleisin? Kuinkas mulla on vauva jonka syntymäpaino 3500g vaikka herkuttelin aika paljon odottaessa? Ja miten terveellisesti syövällä on se 5kg vauva? Kyllä siinä vaikuttaa muutkin tekijät kun se napostelu.

Vierailija
16/16 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedoksi, niitä vaurioita ei kaikkia pysty todellakaan pelkällä jumpalla korjaamaan. Jumpattu on, fysioterapiat ja kaikki muu, mutta vain korjausleikkaus auttaisi minulle.

Turha tulla sanomaan minullekaan että herkuttelemalla on isot lapset tehty, minulla ei raskausaikana noussut paino kuin vauvan ja lapsiveden verran, ja olinkin heti viikko synnytyksestä (kun nestekertymät poistuneet) vanhassa hoikassa painossani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän