Ei juma! Kyllä on raha tiukassa tällä huutismyyjällä :DD
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=66939139
Kommentit (12)
kun kaikki ei asu Suomen Turussa, joku voi ostaakin tuon. Nätti kalenteri.
koko kalenteria. :D
Ei kai tuollaisia kirjakalentereita joka paikassa ilmaiseksi jaeta sentään. Jotain liiton lärppyjä kyllä.
joku myi hopeksi maalattua vanerinpalasta " vaikka lapselle hellaksi leikkeihin" .......:D
Vaan ei se ole tyhmä joka pyytää....
Oli ties mitä julistetta, paperilappuja, peltipurkkeja yms..
Ihan uskomaton määrä. Miten jaksanutkaan kuvata jokaisen erikseen.
Yllätys yllätys, yhtän huutoa ei tullut :))
Mutta tuo hintavaraus mättää... Paljonkohan pyytäänee? Sitten nauran, jos hv jotain 15 ¿.
Lähtökohtanahan on että naureskellaan toisten rahattomuudelle, oli myyjänä huutiksessa tai ei. Mikä siinä tilanteessa on niin hauskaa että pitää pilkata?
Eipä tulisi mulle mieleenkään pilailla tässä asiassa, vaikka varoissani olen aina ollutkin. Kotihoidontuella ollessani olen ensimmäistä kertaa törmännyt siihen, että raha ei riitä aivan kaikkeen mitä haluaa. Kamalaa jos ihminen elää sellaisessa tilanteessa ettei välttämättömyyksiinkään ole varaa. Pilkkaajat ovat tietty töissäkäyviä pienten vauvojen äitejä! Tämä tähän loppuun vielä provoksi.
jokainen saa myydä mitä haluaa. Onko laillista tää kopiointi ja syyttely toisella palstalla???
ja siinä on mukana erittäin hyviä tarjouskuponkeja esim finnkinolta, pääsylippualennuksia messuille, alennuksia teatterilipuista, pääsylipuista matseihin, alennuksia liikuntapaikkoihin, kylpylöihin, ravintoloihin, kahviloihin, laivoille jne
Ja en ole myyjä, aion pitää oman kalenterini =)
Kumma kyllä kohteessa ei ollut yhtään huutoa :D
jos alekupongit mukana niin on ihan hyvä kalenteri ja hyvät alet monesta paikkaa
Hyvä kalenteri muuten, ostaisin itse jos ei mulla olis jo:)