Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko omalle lapselleen ostaa joululahjoja kirppikseltä?

Vierailija
21.11.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tänään kierrätyskeskuksesta nukensängyn, jonka olisin laittanut joulupakettiin, mutta lapsi ehti nähdä sängyn auton takakontissa. Eipä auttanut enää piilotella...

Vierailija
2/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei lapsi kalliita lahjoja saisi, mutta uskon että lahja on mieleinen, ja itse olen tyytyväinen maksamani hinnan tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on useinkaan kaupasta ostetulla ja kirpppikseltä ostetulla tavaralla? (hyväkuntoisella)

Suuri ero on se, ettei ole kauheaa määrää pakkausjätettä lahjan avaamisen jälkeen, usein lasten esim. lelut on pakattu niin, että näppäräsormiseltakin menee melkoinen tovi tavaran esiin saamiseen. Kirppikseltä ostetun lahjan saa nopeammin leikittäväksi, eikä ole harmina kaikenlaiset rautalankaviritelmät ja muut muovipakkaukset. Kaatopaikka kuormittuu monella tavoin vähemmän kirppislahjoja kannattamalla. Eihän sitä tietysti lapselle tarvitse kailottaa, että tätä lahjaa on muuten käytetty ennenkin! Lapsellehan se on jokatapauksessa uusi.

Vierailija
4/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a la kirpputori: kahviastiasto. Ainakin meillä päin on kirppikset täynnä sieviä kahviastiastoja. Viime jouluna ostin 6 vuotiaalle tytölleni kirppikseltä kuuden hengen kahviastiaston tarjoilukulhoineen 4¿:lla. Tytön mielestä kupit olivat aivan ihanat (vaaleanpunaiset ruusukuviot) ja ovat oleet ahkerassa käytössä. Parasta niissä on se että ne ovat oikeat, eivätkä lasten leikkiastiat. Eikä äidin tarvitse pelätä omien kuppiensa hajoavan tenavien teekutsuilla.

Vierailija
5/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella ostavani 4-v pojalleni sellaisen, hän kun kokkaa ja leipoo jatkuvasti.

Vierailija
6/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään minusta on tärkeintä lahjojen antamisessa se että lahja on mieluinen (ja/tai hyödyllinen)

Löysin kerran mummolleni täydennystä kahviastiastoon josta puuttui useampi kuppi ja hän suri sitä kovasti. Kirpputorilta siis onnistunein lahja koko sinä aikana kun mummolleni olen lahjoja hankkinut.

Vierailija
7/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miksi ei voisi? Pitää olla aika hemmoteltu tenava jos ei huoli lahjaa mikä on ostettu kirpparilta. Saatte kyllä itte sitten kärsiä kukkaron kautta kun tenava kasvaa ja vaatii kaiken uutena kun on kerta aina saanut. Sääliks käy sellasta tenavaa joka ei opi kierrättämään!

Miettikää mikä ero sillä on jos löytää kirpparilta vaikka barbin joka on lähes käyttämätön tai ostat sen kaupasta monenkertaisella hinnalla: se että barbi ei ole niissä jonniin joutavissa paketeissa, jotka vain tuottaa jätettä! Herätkää hyvät immeiset! Tenava ottaa lelun vastaa jos se on mieleinen!

Ite ostin tänävuonna pelin, mikä on lähes käyttämätön ja korurasian, missä ei ollut mitään vikaa! Ja sain valehtelematta ne moninkertaisesti halvemmalla! Voin vaikka sitten panostaa johonkin muuhun niillä ylijäämä rahoilla!

Hyvää joulun odotusta kaikille ja tehdään upeita löytöjä kirpparilta!

Vierailija
8/10 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki kirppiskama ole kulunutta krääsää, vaan hyviltä kirppiksiltä löytää lähes uudenveroista!

Itse olen tänä vuonna ostanut 10-kuukautiselleni mm. vauvapulkan joululahjaksi kirppikseltä.

varsinkin nykyaikana, kun kaikki lelut tulee Kiinasta ja niiden tekoon on käytetty ties mitä aineita, voi itse asiassa olla hyväksikin, että esim. muovileluja on jo käytetty. Itse pesen kaikki uudet lelut perusteellisesti ja pitkään, mutta silti niissä on varmaan jotain kemikaalijämiä.

Vierailija
9/10 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia en raaski ostaa kun ei tiedä, pääseekö niitä enää käyttämään talvien lämmetessä. Muutakin voisin ostaa, laatutavara kestää kierrätyksen.

Vierailija
10/10 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen varmasti tiedä, mitä mieltä perheessä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi