Kävin ottamassa tatuoinnin ;D Nyt en ainakaan oo mikään " nössö" mutsi!
Kyllähän se hieman kirpas, mut oli se sen arvost! Lapsen tarhakavereiden äitejä kun kattoo, ni ne on kyl sellasii mammoja et varmaan huomenna pyörtyy ku näkee mun tatskan!
Eipä tartte muksun teininä ainakaa hävetä mua!
Kommentit (29)
eikä kukaan kuule että olen ollut istumassa nuorempana.
24
Kuljet lyhythihaisessa paidassa ja ilman rotsia vaikka pakkanen paukkuu ?
Miksi viiksiä ei tehty valmiiks ? Vähä epäilen tota sun tatskaa. Kyllä se kerralla valmiiksi tehdään. Vai etkö kestänyt kipua ?
vai että oikeen tiikerin otit, mun onneks ei tarvii toitottaa mun hurjapäisyyttä tatuoinneilla, eikä lävistyksillä. eikä mun lasta hävetä yhtään, tai ehkä laps häpee mua joskus kun osaan olla melko tollo toisinaan ;))
Vierailija:
Miksi viiksiä ei tehty valmiiks ? Vähä epäilen tota sun tatskaa. Kyllä se kerralla valmiiksi tehdään. Vai etkö kestänyt kipua ?
Mahtaa olla huuuurrrrrjaaaa mamma.
Tollasen tatskan ottaa 20 v itsestään epävarma äiti, jonka koulut ovat jääneet kesken. Tony Halmetta on varmaan äänestänyt vaaleissa ja ostarin lähiöpubissa riehuu viikonloppuisin.
Ei kukaan järkevä ota irvistävää tiikeriä käsivarteen.
Vierailija:
tee yhtään tyhmempää. Ja vaikka ite sanonkin niin oon kyl oikeesti tosi viisas. Halusin vaa ottaa tatskan ku ne on niin makeita, en kertoakseni että oon jotenkin tyhmä. En usko et mun lapsi koskaan häpee mua. ap
Tai sitten ap on tynnyrissä kasvanut.
Ja sitäpaitsi ton tiikerin viiksiä viel jatketaa, joten siit on tulos vieläkin isompi!! ap