lappiin tulossa 110000 jouluturistia-melkein kaikki brittejä
onkohan ne ihan tosissaan---itse en näe lapin joulussa sen ihmeempää kuin muuallakaan. pari kertaa olen ollut ja mulle riitti
Kommentit (7)
Lentokentät on todella ruuhkautuneita joulun aikaan ja esim. kittilän kentältä lähtee koneita koko ajan!
Kyllä se vaan on turisteille mahtava kokemus!
Ihan suomalaisena siellä oltiin ja nautittiin todella paljon. Aitoa joulutunnelmaa, huskysafareita, lumileikkejä jne.
Paitsi, et luin lehdista, et oli ollut aika muutama pettynyt turisti viime jouluna, kun ei ollut ees lapissa lunta. Mutta sita se ilmastonlampeneminen teettaa. Ovat kuitenki valmiita maksaan hunajaa ihan vaan jopa 48 tunnin matkasta...
mahdollisuus olisi huomattavasti suurempiin lukuihin mutta valitettavasti Suomessa ei oikein osata hoitaa Lapin matkailua.
Kiireisimpänä sesonkina Rovaniemen lentokentältäkin on viiden minuutin välein charter lähtöjä, vilinää riittää..
Ja rahaa liikkuu mielettömiä summia! Alan hommissa myin tänäänkin esimerkiksi 2 tunnin huskysafarin eteläeurooppalaiselle perheelle (2 aikuista&lapsi), ja hintaa tuli lähemmäs 500¿. Ja aiemmin sama perhe oli käynyt jo toisella safarilla, jolle hintaa tuli suunnilleen samanverran.
Eli on vähän toisenlaisia matkoja muutenkin kuin suomalaisten suosimat kanarianreissut..
Brittejä on joka paikka täynnä, koska niiden on halpa matkustaa mahtavien tulojensa ja kalliin punnan myötä. Meitä köyhiä vaan tietty naurattaa että joku törsää noinkin älyttömään kohteeseen...
se on kuule briteille ja muille ulkomaalaisille TODELLA eksoottista ja ihanaa.