Oletteko saaneet yhteyttä Elisan asiakaspalveluun? Minä en.
Olen soittanut monta kertaa ja lähettänyt yhteydeottopyynnön ja palutetta, mutta en ole saanut yhteyttä Elisaan.
Olivat elisasta lähettäneet laskun, jossa oli mukana edellisen laskun summa. Edellisen laskun olen maksanut kaksi päivää myöhässä, mutta tämä lasku oli päivätty vasta sen jälkeen. Miksi siinä silti on mukana edellinen lasku?
Jos eivät huomiseen mennessä (huomenna eräpäivä) vastaa/ota yhteyttä, maksan vain uuden laskun ja myöhästymismaksun, mutta en edellistä laskua uudestaan...
Muutenkin aina tulee jotain ongelmia Elisan kanssa... Kunhan saan ton kännykkäni maksettua niille, niin vaihdan operaattoria.
Kommentit (6)
Miksi hitossa sitten " kakkosluokan" operaattorien (TeleFinland, DNA jne.) palveluihin pääsee läpi VÄLITTÖMÄSTI??? >=( En jaksa uskoa, että olisi muilla niin kiire klo 8-16 etteikö johonkin rakoon mahtuisi..!
vika oli elisalla ja maksoin vain uuden laskun summan. Uusivat laskutusta ja kaikki kuulemma ihan sekaisin. Laita maililla vaikka sinne, että mitä teet.
tietenkään sun ei tartte maksaa uudelleen sitä aiempaa laskua, maksat vain sen uuden laskun osuuden.
Elisalla laskutus on sekaisin uuden systeemin käyttöönoton takia, siksi noita virheitä laskuissakin. Ja jos pääsee jonoon se kerrotaan vähän väliä tiedotteessa.
Pännii minuakin nuo sekoilut ja odotus asiakaspalveluun, mutta turhaan ap stressaa kun asia on noinkin selvä. Kahta kertaa ei samaa tarvitse maksaa
mulle on useasti tullut uusi lasku, jossa ei ole huomioitu edellistä maksua. Olen vaan maksanut uudesta laskusta sen osan, joka olisi oikea lasku. Mitään huomautuksia ei ole tullut, ja seutaavassa laskussa on lukenut, että kaikki laskut on maksettu.
Maksan siis vain uuden laskun, en vanhaa ja sillä selvä.
Ap
Sinne soittaa niin moni samaan aikaan, että ei pääse edes jonoon.