Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskiviikon tervehdys

05.11.2008 |

onpa jänskä päivä pitkästä aikaa,tai erilainen kun esikoinen on isäni (isoisä) kanssa uimassa,ja olen siis taaperon kanssa kahdestaan.yhdessä käytiin kyllä aamupäivällä muskarissa,mutta siitä lähtivät sitten uimaan.

ja heti kärkeen @monalle@ jaksamista! on teillä aika rumbaa! ja pikaista paranemista saanalle!

mä taas lähden vakkari töistä pois sen takia että 1.en jaksa vuorotyötä,haluan että työ on säännöllistä 2. huono,sanottakoon aivan pa... työilmapiiri.

no mutta tuo aika koittaa sitten vasta ensi kesän jälkeen.eli vielä ei oo ajankohtainen.musta tuntui että olin aina kaiket viikonloput töissä ja tosi paljon iltavuorossa,ei kiitos enää IKINÄ!

me ollaan pysytty nyt pitkään terveenä *kop kop* todella kivaa! kun tuntui keväällä ja kesällä että taapero imee itsensä jokaisen pöpön ja oli ihan kahden viikon sykleissä kokoajan kipeänä.

viime viikolla oltiin taas kasvukontrollissa, lähinnä painokäyrä laskee ja laskee,ja niin se taas laskee enemmän...

1v2kk mitat oli 76,5cm ja 8,7kg. samalla otin taaperolle influenssarokotteen.

meillä ei vielä puhuta kun yksi sana,ja se on esikoisen nimi. "äiti" sanoi joskus muttei enää.omaa höpäjää,mutten tiedä yhtään mitä.sen sijaan ymmärtää aika paljon asioita kun kysyy,tai pyytää jotain jne.

musiikki on ihan lempparijuttuja,aina haluaa tanssia,ja hytkyy telkun eessä pyytäen musiikkia,tai sitten cdtä soittimeen.

kävelyaskel on varmistunut,ja jo mennään reippaana joka suuntaan ja paikkaan,jo ottanut juoksuaskeleitakin. äkkiä se kaikki sitten tapahtui kuukaudessa ekasta askeleista juoksuaskeleisiin.ehkä kun näin hitusen myöhemmin oppi kävelemään oli vauhti ja kehitys kovempaa.

meillä on lapset menossa mummulaan taas koko viikonlopuksi.ovatkin siellä n.kerran kuussa koko viikonlopun.mummu ja pappa niin heitä sinne hinkuvat, ihan ilman pyytämättä,joten mikäs siinä.kaikki on aina mennyt todella hyvin,ja kukaan ei ikävöi tms niin ihan mukavaa.itse siivoan yhden päivän rauhassa,toisena levätään ja sunnuntai aamusta sitä odotetetaan jo poikia kotiin.

mitään isänpäivää ei sen kummemmin vietetä.ihan peruspäivä meillä.pikku lahja annetaan ja kortti,mutta siinä se.isovanhemmilla kahvitellaan jos kutsu käy sinne suuntaan.pitäisi vielä omalle isälle jotain pientä järkevää keksiä.

joulusta en ota stressiä,se tulee ilmankin.odotan sitä kuitenkin joka vuosi =) mutten mitään hössötä ja tee mitään ihmeempiä.

neitiniiskunen ja pojat

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla