Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helvetillinen kriisi=(

Vierailija
21.11.2007 |

Meillä on kymmenen yhteistä vuotta takana ja nyt pukkaa siis aivan saatanallista kriisiä pintaan. Taustalta löytyy mun " uskottomuus" noin puolitoista vuotta sitten. Mitään seksijuttuja ei ollut, lähinnä tekstareita ja soitteluja. No jokatapauksessa juttu selvisi mun miehelle ja se loppui siihen. Se asia käytiin läpi ja unohdettiin. Tai niin luulin, kunnes nyt syksyllä tilanne on uudestaan käsillä, eroa viritellään joka toinen päivä ja joka toinen yritetään vielä jatkaa. Minä haluaisin unohtaa koko saakelin " uskottomuuden" , mutta mieheni mielestä kadotettua luottamusta ei saa takaisin noin vain. Haluaisin jatkaa puhtaalta pöydältä. Kadun oikeasti sitä typerää temppuani ja olen anonut anteeksi, enempään en valitettavasti pysty...Olen kysynyt ns kiltisti ja vähemmän kiltisti liki päivittäin joskus useamminkin, että kerro nyt mulle haluatko jatkaa mun kanssa vai et, mutta vastaus on aina (tätä on kestänyt yli kaksi kuukautta jo) En ihan oikeasti tiedä...PAKKOHAN sen on se vastaus tietää! Toinen asia on sitten miks se ei halua mulle kertoa...Mä oon ihan hajalla Mikähän V:::TU sitä pitelee kertomasta mulle. Talolainaa on ja aika pieni lapsikin (muutaman vuoden vanha), mutta onhan noita muillakin...Onko kellään ollut tällaista jahkaamista ja miten se on päättynyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan lunkisti, älä jankkaa, miehet INHOAA jankkaamista.

Vierailija
22/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella (sinun " pettämisesi" jo unohdettiin mutta yllätten nousi taas esille) olen satavarma että miehelläsi on viritys muualle.

Kuten joku tuossa jo sanoi, hän etsii syytä kaataa potentiaalinen ero sinun niskoille.

Se, ettei hän " tiedä" haluaako erota vai nou johtuu siitä, ettei miehesi tiedä onko tämä viritys tosissaan hänen kanssaan.

Jos/kun on, hän " tietää että haluaa eron" .

Jos taas jää nallina kalliolle, " tietää että sinuahan minä rakastinkin" .

Sori..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis noin...

Vierailija
24/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos petetty ei pysty/halua unohtamaan ja antamaan anteeksi, niin sitten on parasta erota. Ei kukaan osapuoli vuosia ja vuosia pysty asioita jankkaamaan ja miksikä ne siitä muuttuu?? Ei miksikään. Eli ehdotan eroa sille naiselle, jonka mies " petti" työkaverin kanssa ja edelleen on samassa työssä, saman työkaverin kanssa.. Eihän tollasesta elämästä tule mitään, jos vanhasta asiasta jatkuvasti huomautellaan ja syyllistetään. Pettäjä teki väärin, mutta vielähän tuo rinnalla pysyy, jos et halua, että pysyy, ota hatkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän