Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helvetillinen kriisi=(

Vierailija
21.11.2007 |

Meillä on kymmenen yhteistä vuotta takana ja nyt pukkaa siis aivan saatanallista kriisiä pintaan. Taustalta löytyy mun " uskottomuus" noin puolitoista vuotta sitten. Mitään seksijuttuja ei ollut, lähinnä tekstareita ja soitteluja. No jokatapauksessa juttu selvisi mun miehelle ja se loppui siihen. Se asia käytiin läpi ja unohdettiin. Tai niin luulin, kunnes nyt syksyllä tilanne on uudestaan käsillä, eroa viritellään joka toinen päivä ja joka toinen yritetään vielä jatkaa. Minä haluaisin unohtaa koko saakelin " uskottomuuden" , mutta mieheni mielestä kadotettua luottamusta ei saa takaisin noin vain. Haluaisin jatkaa puhtaalta pöydältä. Kadun oikeasti sitä typerää temppuani ja olen anonut anteeksi, enempään en valitettavasti pysty...Olen kysynyt ns kiltisti ja vähemmän kiltisti liki päivittäin joskus useamminkin, että kerro nyt mulle haluatko jatkaa mun kanssa vai et, mutta vastaus on aina (tätä on kestänyt yli kaksi kuukautta jo) En ihan oikeasti tiedä...PAKKOHAN sen on se vastaus tietää! Toinen asia on sitten miks se ei halua mulle kertoa...Mä oon ihan hajalla Mikähän V:::TU sitä pitelee kertomasta mulle. Talolainaa on ja aika pieni lapsikin (muutaman vuoden vanha), mutta onhan noita muillakin...Onko kellään ollut tällaista jahkaamista ja miten se on päättynyt?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin miesystäväni pitää yhteyttä mun YSTÄVÄN kans joka on nyt siis entinen ystävä. En koskaan enää luota kumpaankaan enkä halua olla kummankaan kanssa tekemisissä. Ymmärrän miestäsi täysin. Katsos niin makaa kuin petaa, olisit miettinyt ajoissa.

Vierailija
2/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sinusta syntipukkia kaikille teidän ongelmille, sen sijaan että suostuisi katsomaan peiliin. Tuollainen asia ei voi olla ainoa syy, että haluaa erota. Tokihan luottamuspula on iso juttu, mutta tuollaisesta pääsee yli ja vakamastakin, nimimerkillä kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin Sinä olet pystynyt. Kiitos vastauksesta.

Vierailija
4/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
5/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi alottaa puhtaalta pöydältä, se oliski helppoa, lakasette vasta muruja pöydän alta ystävä hyvä

Vierailija
6/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itke ja hermostuta sitä toista osapuolta vielä enempää?

Vierailija
7/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAH, IHANA IHASTUMISEN TUNNE, mitä täälläkin aina hehkutetaan? Oliko tyyppi sulle sellainen " ihonalainen" ?

Opastas nyt vähän kokemuksellasi näitä huuhaa-akkoja, jotka täällä aina meuhkaa ihastuksistaan ja kyselee, kuinka niissä touhuissa käy!

Vierailija
8/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinun kannaltasi olisikin hyvä, että asia jo painettaisiin villaisella niin ei se tapahdu niin... Kriisistä selviytyminen vie paljon aikaa ja sen jälkeen täytyy tutkia omia tunteitaan miten ne ovat selvinneet kriisistä... vai ovatko.

Tuo kuulostaa ihan tavalliselta että miehesi vetäytyy ja sanoo ettei tiedä... ei hän varmaan tiedäkään. Toisaalta tuntee ja muistaa kaikki hyvät asiat, mutta toisaalta kaikki on vedetty alas vessanpytystä...

Anna aikaa miehellesi. Anna hänen rauhassa miettiä asiaa. Jos mahdollista, niin sopikaa vaikka joku aika milloin puhutte uudelleen. ja yritä sillä aikaa olla painostamatta häntä, koska se saattaa johtaa huonompaan lopputulokseen kun apine käy liian kovaksi.

Miehesi varmasti tuntee vihan tunteitakin sinua kohtaa ajoittain, sekin on normaalia. Normaalia on sekin, ettei tässä tilanteessa oikein kukaan osaa sanoa mihin hänen vaakansa kallistuu...

Vierailija
9/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi sinun ap pitää lopettaa se jankkaaminen että haluaako miehesi jatkaa vai ei. Se hermostuttaa ja pitää kriisiä yllä. Lopeta se ja ala käyttäytyä miestäsi kohtaan sellaisella tavalla, että hän näkee konkreettisesti, että rakastat häntä etkä ketään muuta. Sanat eivät ole tärkeintä vaan TEOT. Kohtele miestä niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan ja niin metsää vastaa kuin sinne huutaa.

Miehiä ei mikään riso enempää kuin se että nainen jankuttaa samasta asiasta koko ajan.

Vierailija
10/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nimittäin JUURI samanlainen juttu ja vieläpä juuri n. 1½ vuotta sitten, mutta niinpäin että se oli mies, joka " petti" työkaverinsa kanssa!

Ja voinpas siis sinä " petettynä" osapuolena kertoa, että oli meilläkin jo välillä helpompaakin, mutta sille kun ei ihan todella voi mitään että tuo asia edelleenkin tulee mieleen AINA ja tietysti se sitten hiertää välejä:/ Meillä tuo asia tulee esiin senkin vuoksi aina, että tuo toinen osapuoli oli siis miehen työkaveri ja kun miehen työ on vielä sellainen, että hän on monesti iltamyöhään keikoilla ja usein myös öitä/vkoloppuja poissa kotoa niin tarvitaan siis ÄLYTÖN määrä luottamusta minun puoleltani että jaksan uskoa ettei tuo " pettäminen" toistu...ja väillä epäilen sitäkin että onko se edes koskaan kokonaan loppunutkaan:(

On siis aivan ÄÄRETTÖMÄN vaikea alkaa luottaa toiseen uudelleen ja en tiedä vieläkään onnistuuko se enää koskaan! Meillä on nykyään myös se tilanne että puhun erosta hyvinkin usein, sillä en todellakaan jaksa elää tässä " epävarmuudessa" , joka siis saattaa olla ihan omaa kuvitelmaani, ja epäillä toista kaikesta koko ajan, MUTTA kun en voi olla sitä tekemättäkään!:/ Heti jos mies on hieman pidempään töissä kun on ilmoittanut tms, niin arvatenkin epäilen taas jotain...Ja juuri tuo oma epäily kalvaa mieltäni enkä todellakaan kohta enää kestä sitä, joten ero voi olla edessä meilläkin...

Muuta en siis voi sanoa kuin että nimenomaan juuri SINUN pettäjänä on yt kestettävä KAIKKI syytökset ja kritiikki mitä asian tiimoilta tulee, sillä koko juttu on VAIN ja ainostaan SINUN vikasi ja ymmärrän niin miestäsi kuin hänen tunteitaankin TÄYSIN!! Sinua tai omaa miestäni taas en ymmärrä pätkäänkään...MIKSI täytyy edes aloittaa tuollainen " tulella leikkiminen" kun kuitenkin aikuisen ihmisen täytyy ymmärtää kuinka paljon se LOUKKAA toista!! AINA kannattaisi ensin miettiä miltä itsestäsi tuntuisi jos toinen tekisi sinulle sen mitä itse olet tekemässä hänelle!! Ja jos tuo teko pahoittaisi sinun mielesi, edes ajatuksen tasolla, niin voit olla VARMA että se pahoittaa myös sen kumppanisi mielen...

Niin se vain valitettavasti on! Tekoa et saa tekemättömäksi millään, mutta edelleenkin muista, että SINÄ olet syyllinen nykytilanteeseen, ei suinkaan miehesi, joten nyt tarvitaan SINUN ymmärtämystäsi ja asian kelaamista tasan niin kauan kun mies sitä haluaa!! Jos itse alat syytellä miestäsi ja hermostut kun hän haluaa asiasta jutella/kysellä tms niin silloin peli on menetetty, sillä silloin mies alkaa vain epäillä sinua uudelleen...

Ja muista ap että minä TIEDÄN tasan tarkkaan tuon tunteen ja myöskin sen mitä vastapuolen pitäisi tehdä " hyvittääkseen" tilanteen, mutta meilläkään mies ei jaksaisi enää vatvoa asiaa ja sanoo vain minulle että olen vainoharhainen kun VIELÄKIN muistan asian ja epäilen:( No ehkäpä hän joku päivä kokee itse samanmoisen tunteen ja alkaa ymmärtää sitä petettyäki osapuolta....Elämällä kun on tapana opettaa...

Vierailija
11/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kynsin hampain löytää " virallisen" syyn puolisostaan, jolla putsaa oman omatunnon.

Jos olet puolitoista vuotta sitten viestitellyt jollekin miehelle ilman mitään fyysistä kontaktia ja se asia on puhuttu, pitäisi sen asian olla jo haudattu. Ei se ole syy eroon. Se voi olla viimeinen niitti, mutta ei pääsyy.

Olen nähnyt useita samansuuntaisia tilanteita, joissa toisella ei ole puhdas omatunto ja siksi yrittää syyllistää toista osapuolta. Sillä saa hankittua itselleen eron puhtain paperein.

Älä ruikuta, vaan koita puhua asiat selväksi. Mielistelyllä ja ylivarovaisella käytöksellä ei pitkälle mennä. Yritä elää normaalisti. JA jos mies edelleen on epävarma tunteistaan, pakota hänet puhumaan. Rauhallisesti ja tyynesti.

Kirjoituksesi perusteella sinulla ei ole syytä pyydellä enää anteeksi. Kysy, mikä mättää.

Vierailija
12/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni miehesi pitää nyt päättää mitä haluaa. Asiasta on jo yli vuosi, ei sitä voi ikuisuutta jankata.

Täytyy tehdä päätös että sen asian yli on päästy ja liitto jatkuu, eikä sitä enää kaiveta joka riidassa esiin. Tai päätetään että asia kaivelee ja tulee ero.

Päätös on tehtävä, voit sanoa miehellesi että sinä haluat jatkaa, mutta mies tekee päätöksen, näillä ehdoilla.

Älä anele ja nöyristele, tai jankkaa asiaa. Tee selväksi että nyt on päätöksen paikka.

Vierailija
13/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu yhtään kommenttia, miten paljon positiivista energiaa moinen antaa elämään...

Vierailija
14/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nimittäin KÄYTÄNNÖSSÄ vielä todella LYHYT aika tuo 1½ vuotta tapahtumasta!! Luottamuksen takaisin saamiseen menee varmasti PALJON kauemmin...valitettavasti!

t. se, jonka mies petti työkaverinsa kanssa...en nyt muista numeroa

Vierailija
15/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti ymmärsin että asiasta on joko päästävä yli tai erottava. Minä pääsin yli ja pysyimme yhdessä. Asia on käsitelty loppuun ja sitä ei sitten enää jankata, näin sovimme.

Tottakai luottamus alkuunsa on mennyttä ja se pitää rakentaa uudestaan, mutta sitä vaikeampaa sitä on rakentaa mitä pitempään vellot toisen pettämistä.

Meillä oli sillälailla eri tilanne että mies petti ns. tuntemattoman kanssa, ei työkaverin.

18.

Vierailija
16/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AAAH, IHANA IHASTUMISEN TUNNE, mitä täälläkin aina hehkutetaan? Oliko tyyppi sulle sellainen " ihonalainen" ?

Opastas nyt vähän kokemuksellasi näitä huuhaa-akkoja, jotka täällä aina meuhkaa ihastuksistaan ja kyselee, kuinka niissä touhuissa käy!

Niin, että mitä asiaa...?

Vierailija
17/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt jättää turhan marinan ja nähdä tätä asiaa mieheni silmillä. Itsekkäistä syistähän tämän asian haluaisin jättää jo menneen talven lumiin...Se toisen asemaan asettuminen on todella vaikeata, mutta yritän. Se sen varmasti tekee, että itse tiedän tasan mitä silloin 1,5 vuotta sitten tapahtui ja varsinkin mitä EI tapahtunut, mutta miehelleni kaikki tämä on sen varassa mitä minä olen kertonut ja mullahan ei sitä luottoa todellakaan enää ole!

Vierailija
18/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, kuulostaa siltä, että tuo sinun " uskottomuutesi" on vain tekosyy miehellesi.

Yrittää saada sinusta syntipukkia kaikille teidän ongelmille, sen sijaan että suostuisi katsomaan peiliin.

Taas löytyi " miehessäseonkuitenkinvika" -pösilö tähänkin ketjuun.

Vierailija
19/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pakko pettää toista! Jos suhteessa on vaikeuksia niin järkevä ihminen alkaa selvittää niitä vaikeuksia sen puolisonsa kanssa, ei lähde pettämään häntä!

Jos taas on niin " munaton" etti uskalla ottaa oma mieltään kaihertavaa asiaa suhteessaan esiin, niin se ei kyllä ole sen toisen osapuolen vika, vaan ihan sen, joka sitten mielummin pettää kuin selvittää asiansa!

Vierailija
20/24 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan humalluttavaa! Mutta itsepähän siihen ryhdyin, kukaan ei pakottanut.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä