Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa kotiäitiä cv:n kanssa

Vierailija
21.11.2007 |

Hirveän monen kotiäitivuoden jälkeen yritän laatia elämäni ensimmäistä cv:tä. Kaikki vinkit olisivat nyt tervetulleita! Esim. esitänkö ja miten nämä kotiäitivuoteni siinä? Ja linkki hyvännäköiseen pohjaan olisi myös kiva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa kertoa, että olet hoitanut lapsiasi kotona, ettei työnantaja ihmettele " puuttuvia" vuosia.

Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
2/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut priorisoimaan, järjestelykykyä ja keskeneräisyyden hallintaa. Tein hoitovapaan aikana myös osa-aikatöitä ja kuvailin taidoissani juuri sitä miten keskittymiskykyni on parantunut ja olen oppinut asettamaan asioita tärkeysjärjestykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin saa laittaa.

Vierailija
4/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita cv:n selkeästi ja lyhyesti aika järjestyksessä (viimeisin ylimpänä) tiedot koulutuksesta ja työkokemuksesta (aikaväli, yritys, tehtävä). Tämän kohtaan voit laittaa myös kotiäitiys ajan. Lisäksi cv:ssä voi esittää kielitaidon, muut aktiviteetit, esim järjestötoiminnan ja harrastukset. Hyvä cv on maksimissaan yhden A4-arkin kokoinen. Lisäksi siis tietysti perustiedot sinusta (nimi, ikä, osoite, puhelin jne.) Sen sijaan laveammin kertomisen jättäisin työhakemukseen tyyliin toimiessani kotiäiniä olen kehittänyt ......

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös työpaikasta miten ja missä mittakaavassa kotiäitivuosistasi kannattaa mainita. Ainakin olet oppinut järjestelmällisyyttä ja organisointi. Olet oppinut laatimaan suunnitelmia, mutta myös yhtä nopeasti muuttamaan niitä joustavasti.