Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä

Vierailija
21.11.2007 |

Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.

Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.

Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.

yksi hali ja suudelma päivässä.

Omien jälkien siivous.

Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!

Vierailija
2/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä todella helppoja naisia.

Noilla tempuilla meillä naitais joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.

Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.

Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.

yksi hali ja suudelma päivässä.

Omien jälkien siivous.

Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!

- Illalla ja viikonloppuisin vaimoni saa omaa aikaa milloin vaan siltä tuntuu (tietysti kohtuuden rajoissa). Tarvin minäkin omaa aikaani.

- Laitan omat tiskit koneeseen ja vaimon ja lapsen (jos siellä on pestyt tiskit niin tyhjennän koneen). Laitan vielä koneen päälle, jos se on täynnä. Saatan jopa käsin tiskata ne astiat, joita ei voi koneessa pestä.

- Imurointia en oma-aloitteisesti tee. Korkeintaan, jos joku on hiekkaisilla kengillä ravannut sisällä.

- Halit ja pusut tulee ainakin aamulla, töistä kotiin tultaessa ja nukkumaan mentäessä.

- Omat jälkeni siivoan ja lapsen.

Eipä tuo vaimo kovin valmis ole. Ehkä se on tuosta imuroinnista kiinni :)

JiiKoo

Vierailija
4/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu noihin töihin ja meilläkin on 3 muksua(+mies ;)) ja kun yksin kannat kaiken voi olla illalla väsy. Usein kuitenkin n.3 kertaa vko minä olen kyllä valmis tai ehdotan seksiä.

t2

Vierailija
5/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hieroa hartioita ja/tai jalkoja

-laittaa päivällä joku kiva tekstiviesti, ihan vaan " rakastan sua" riittää, mutta varmemmin peitto heiluu jos viesti sisältää jotain tuhmempaa

-siivota yhdessä mun kanssa

-halata ja pussata jossain yllättävässä tilanteessa

-kantaa mut vaan kylmän viileesti sänkyyn sen kummemmin kyselemättä

Vierailija
6/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. huolehtia hygieniastaan

2. huomioda vaimo ja kuunnella tämän päivän tapahtumat, ilot ja surut

3. suudella muutenkin kuin seksi mielessä

4. kehua kauniiksi

5. kertoa välittävänsä, rakastavana

ja nää pitäis tehdä joka päivä eikä vaan siks että toivoo illalla seksiä, ihan varmasti irtoo sitten jonain päivänä

Vierailija
7/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa kaikki kotityöt. Ja sitten kun parin kuukauden päästä taas auttaa askareissa niin ehdotuksia satelisi?

Ei taitaisi oma kantti kestää kokeilla tätäkään teoriaa.

Olisi hienoa jos tähän ketjuun vastaisi nainen, joka oikeasti on vaikea tapaus. Näin tuskin tulee käymään :(

Vierailija
8/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa kaikki kotityöt. Ja sitten kun parin kuukauden päästä taas auttaa askareissa niin ehdotuksia satelisi?

Ei taitaisi oma kantti kestää kokeilla tätäkään teoriaa.

Olisi hienoa jos tähän ketjuun vastaisi nainen, joka oikeasti on vaikea tapaus. Näin tuskin tulee käymään :(

Eihän kukaan nainen ole vaikea tapaus, miehet niitä vaikeita ovat :)

JiiKoo

Vierailija
9/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisi edes yhden päivän narisematta jos mun kahvikuppi on jäänyt tietokoneen viereen. Eli yksikertaisesti nalkutus seis niin jo huvittaa tätä vaimoa.

Vierailija
10/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nyt olisi edes yhden päivän narisematta jos mun kahvikuppi on jäänyt tietokoneen viereen. Eli yksikertaisesti nalkutus seis niin jo huvittaa tätä vaimoa.

Hyvä huomio. Narina tappaa halut. Itse saatan töistä kotiin mennessä uhkua halua rutistaa vaimoa ja lasta. Kun astun kotiovesta sisään, niin jo vastaan tulee valitusta ja narinaa. Syrjäytän hiipivän vitutuksen, huikkaan vaimolle tervehdyksen ja halirutistan lastani.

JiiKoo

Vierailija
11/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Halit ja pusut, sylitysten olo eli ihana " kyöhnääminen"

2. Kun mies sanoo rakastavansa mus ja tarkoittaa sitä

3. Jaetaan asiat yhdessä, eli keskustellaan kummankin päivästä ja muustakin

4. Hassuttelu, flirttailu, vihjaavat/seksyt tekstarit ja meilit

5. Kun mies on pukeutunut kivasti, ajanut parran ja laittanut hyvää partavettä

Plussaa tämän päälle: Kun tuo kukkia, siivoaa tai hoitaa lapsia.

Ja negatiivinen palaute (valittaminen, motkotus) on todellakin varma turn off.

Romantiikka ja flirttailu tehoaa parhaiten.:)

n31

Vierailija
12/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen miehen kun sais..

Vierailija
13/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies töissä aamu 06:00-20:00, viikonloppuisinkin. (joskus viikonloppusin tekee vain 8tuntia töitä) Meillä kolme alle kouluikäistä, pyöritän yksin arjen, siis kaiken, kaupassa käynnit, ruuan laitot...KAIKEN. Miehellä on joka päivä (tai siis ilta) lämmin ateria nenän edessä ,jälkiruokineen. En muista milloin olisin jossain käynyt ilman lapsia. Hyppäisin kattoon, jos mies joskus siivoaisi edes omat jälkensä. Astioiden (hänen sotkemat) laitto koneeseen olisi ihme.

Jos pyydän yhtä vapaata viikossa, jotta voisin käydä esim. salilla, vaadin liikoja. (6kk:n välein riittää) Vaihtaisiko joku ukkoja kanssani?

Vierailija
14/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lapset...

Aivan kun olisin itse kirjoittanut.

Vierailija
15/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä mies töissä aamu 06:00-20:00, viikonloppuisinkin. (joskus viikonloppusin tekee vain 8tuntia töitä) Meillä kolme alle kouluikäistä, pyöritän yksin arjen, siis kaiken, kaupassa käynnit, ruuan laitot...KAIKEN. Miehellä on joka päivä (tai siis ilta) lämmin ateria nenän edessä ,jälkiruokineen. En muista milloin olisin jossain käynyt ilman lapsia. Hyppäisin kattoon, jos mies joskus siivoaisi edes omat jälkensä. Astioiden (hänen sotkemat) laitto koneeseen olisi ihme.

Jos pyydän yhtä vapaata viikossa, jotta voisin käydä esim. salilla, vaadin liikoja. (6kk:n välein riittää) Vaihtaisiko joku ukkoja kanssani?

Olisi kiva tietää mikä ajaa moiseen työtahtiin. Onhan noita toki kuultu juttuja, että mies pakenee töihin vaimoaan ja lapsia, kun ei " kodinleikkiminen" kiinnosta. Itse arvostan niin paljon vapaa-aikaa, että vältän ylitöitä viimeisiin tippaan.

JiiKoo

Vierailija
16/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, halaus, hartioiden hierominen, kauniiksi kehuminen, yhteinen suihkureissu jossa mies pesee naisensa päästä varpaisiin, aamupala sänkyyn, flirttailu ja toi on myös ihanaa kun mies vain vie sänkyyn kyselemättä.

Miehen pitää tietenkin huomioida että vaimokin saa orgasmin ja nauttii seksistä.

Tuon kaiken lisäksi yhteisen elämän jakaminen, yhteisen kodin ja lasten yhdessä hoitaminen, yhteinen huumori ja ystävyyden vaaliminen.

Nämä tepsii ainakin minuun mutta en ole varma mitä sitten haluttomaan naiseen tehoaa kun itse on aina tykännyt seksistä.

Vierailija
17/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies tekee 14h työpäivää ja viikonloputkin päälle niin olisikohan kohtuullista että saisi edes levätä " vapaa-ajan" kotona? Luulisi moisesta raatamisesta olevan perheelle jotain hyötyäkin.

Vierailija
18/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

<- tämä oli varmasti provo..

Noinhan asioitten kuuluisikin olla ainut vaan että miehesi tekee turhan pitkää työpäivää.. Naisen tehtävä on pyörittää kotia jos mies tienaa ja vaikkei tienaisikaan niin naisen puuhia se on silti.. Kohta miehen varmaan pitää alkaa kutomaan sukulaisille villasukkiakin kun naiset ei enää viitsi sitäkään tehdä.

Vierailija
19/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein joskus tommosia päiviä. Olin ryhtynyt yrittäjäksi ja yrityksellä oli kaksi ensimmäistä vuotta _hieman_ vaikeaa. Ei kuitenkaan sisu antanut periksi pistää putkaa konkurssiin. Niinpä puskettiin. Ja erohan siitä sitten tietty tuli. Ei kukaan vaimo tommosta pitkään kato.

Vierailija
20/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan asioitten kuuluisikin olla ainut vaan että miehesi tekee turhan pitkää työpäivää.. Naisen tehtävä on pyörittää kotia jos mies tienaa ja vaikkei tienaisikaan niin naisen puuhia se on silti.. Kohta miehen varmaan pitää alkaa kutomaan sukulaisille villasukkiakin kun naiset ei enää viitsi sitäkään tehdä.

Nainen pyörittää kotia sen aikaa kun mies on töissä. Kun molemmat ovat töissä pyöritetään kotia yhdessä. Mikä vapaus miehellä on kotiin tullessaan heittäytyä sohvalle naisen työn jatkuessa (olettaen, että naisella on päivisin muutakin tekemistä kuin itsensä viihdyttäminen)?

JiiKoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi