Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille sopivia biisejä?? Ei lastenlauluja. Mitä lapsenne kuuntelevat ja laulelevat tällä hetkellä?

Vierailija
21.11.2007 |

Kertokaapa mitkä " aikuisten" biisit olisivat kivaa ja harmitonta kuunneltavaa lapselle joka on kasvanut pois lastenlauluista (8v)? Mielellään yksittäisiä biisejä tai koko albumi jos sopii lapselle. Pikkuveljeä on kuunneltu, samoin laulelee " ei riidellä enää, voitaisko sopia tää jo tänään.." ja " älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä.." ja " tytöt tykkää pojista.." mutta siinä kaikki. Mutta mitä muuta kivaa kuunneltavaa ja laulettavaa? Mielellään suomenkielistä eikä metallia tai vastaavaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse villi lapsi ja Lanka palaa. Mä oon tyytyväinen lapsen musiikkimakuun=)

Vierailija
2/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä kyllä 4.5-v tykkää nightwis:sta ja amosphis:esta tunnistaa yhtyeen jo muutamasta soinnusta kun alkaa kappale soimaan......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoilaa Tean " tytöt tykkää" -biisiä. En tiedä, onko sopivaa. Minkä sille mahtaa, kun koulussa on muilta kuullut...

Vierailija
4/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkeja " Karma Chameleon" (Culture Club), " El Mariachi" (Los Lobos), Route 66, ja Sheryl Crown " Real Gone" .

Poika (3-vee) on myös hulluna BeeGeesiin -- ihan niinkuin äitinsä saman ikäisenä. Ehkä ne jotenkin vetoaa junnuihin?

Vierailija
5/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on tuonut iloa taloon, ja nauruhan on harmitonta!

Vierailija
6/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaiken maailman joululauluja kuuntelisi ympäri vuoden.

Vierailija
7/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 4v ja 2v

Vierailija
8/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Idols versio raikasi koko kevään ja edelleenkin 2 ja 4v. innostuvat siitä kuullessaan. Esikoisella oli myös 3v. Dave Lindholm-kausi. Ja Scooterin ikivanhat jumputukset, samoin Sash etc. äidin nostalgialevyt uppoaa. Osaavat myös Pepe Wilbergin Aamun, kun oli kesällä äidillä soittoäänenä (kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään...). Ja siitä kehittivät jonkun heviversion ;)

Mein pojat kaivaa kitarat esiin aina kun kuuluu musiikkia.

Vierailija
9/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pmmp:n musiikista

bomfunk mc`s(hih, ei taideta ihan noin kirjoittaa=D)

basshunter

ja kaikki mahdollinen tanssimusiikki jotan mun nuoruudesta on jäänyt :)

lapset harrastavat yhdessä " breikkaamista" , täällä soi välillä hiphop täysillä ja muksut tanssii niin että naapurit ihmettelee.

Breikkaamiseen osallistuu aina myös meidän 1,5 vuotias joka matkii innolla isompia sisaruksiaan :)

Sanoisin siis että menevä musiikki on enemmänkin lasten makuun.

Vierailija
10/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkää Lordin muistakin biiseistä. Myös Nightwishin Amaranth pitää laittaa autossa lujempaa jos tulee radiosta. PMMP:n Pikkuveli, Lauri Tähkä ym kuuntelee. Tykkää kyllä kovasti vielä Fröbelin palikoista ja Röllistä.

Eikös muuten siitä Kids top 20 ohjelmasta ole myös cd, useampikin ehkä. Luulisi, että ne olisi ala-aste ikäiselle sopivia lauluja.

Vierailija
11/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkemmin kuunnellut mutta sanoma on kai ihan ok?

Vierailija
12/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuunnellet esimerkiksi Ipanapaa? Se toimii kyllä vielä 10-vuotiaillekin ja meillä ainakin vanhemmillekin.

Vierailija
13/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Finlandersin, Oikeesti... ei ehkä sopivinta musiikkia, mutta tuntuu tykkäävän ja OSAA ULKOA !!!!

Vierailija
14/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki oli pikku-tyttönä Matti ja Teppo :D

Sain vielä kasetin kummitädiltä nimipäivälahjaksi, oisinko ollu jotain 4 vuotta.

Vierailija
15/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beatia, PMMP:tä ja TikTakia, ne meidän lasten suosikkejakin. Vähän vanhempi discopoppi, mitä mun levyvarastoista löytyy paljon on myös kova juttu. Ja Smurffihitit, niitä jaksavat laulaa tahallaan väärin ja tanssia hikeeen asti.

Välillä toki kuunnellaan ja lauletaan ihan lastenlaulujakin, riiippuu mielialasta ja onko oltu perhekerhossa oppimassa uusia lauluja

Vierailija
16/16 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kesti koko perhe kuunnella autossa kesällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi