Reimatecit rikki heti yhden käytön jälkeen.
Ostin kahdelle lapselle Reimatecin suoralahkeiset toppahousut. Kokeilin vielä kaupassa erikseen lapsille jalkoihin eri kokoja koska en halunnut ostaa liian pitkiä housuja. Lapset kävelivät kotiin uusissa housuissa ja leikkivät puolisen tuntia puistossa. Kotona huomasin, että molempien tyttöjen housunlahkeet olivat rispaantuneet pahasti takaa. Voi olla, että olivat välillä laahanneet maata ja osuneet myös kenkien kantoihin mutta voivatko housut mennä tosiaan noin helposti rikki? Onko kokemuksia? Vein housut takaisin liikkeeseen, josta lähettivät Reimalle. Saa nähdä kuinka käy. Nyt ei siis ole lapsilla toppahousuja eikä äidillä rahaa ostaa uusia...
Kommentit (4)
Pistin pojalle suoralahkeiset yhdeksi päiväksi kouluun ja pilalla olivat. Katsoin kotona, ettei puntti osu maahan, mutta kummasti oli vaan krahnannut siten, että ihan puhki oli kulunut. Ompelin reiät umpeen ja siitä vetoketjun päästä ne reunat yhteen muutamalla pistolla (ei pääse aukeamaan sitä puolta senttiä, josta johtuen puntti osui maahan), niin nyt ne toimii. Kunpa olisin vaan aikasemmin tajunnut.. :(
Ja tästä lähtien ostan vain niitä kuminauhallisia.. Vaikka tämän ikäisellä nyt ei muutenkaan niistä housuista talven jälkeen ole mitään jäljellä! :D
Juu, lahkeet olivat juuri oikean mittaiset ... mutta poika
vähän laiska pukemaan ja YHDEN housut puolitangossa
kerran jälkeen olivat lahkeet rispaantuneet.
Laiton ensin muka hienot paikat tarrapaikalla ja lähtivät
ekassa pesussa pois =( Sitten vaan tylysti ompelin nirhaumat
kiinni - hyvin pelittää :D
Suorat lahkeet ovat ongelma. Varsinkin kun ei niihin voi jälkikäteen
pujottaa juuri vetoketjun takia kuminauhaa... huomasin :D
Eli siitä vetskarin päästä ihan vaan ne reunat parilla pistolla kiinni. Meillä ainakin nyt pysyy hyvin puntit ylhäällä vaikka vuötärö olisikin puolessa perssiissä! ;D
Housut on olleet liian pitkät. Itse olen saman kokenut suoralahkeisilla housuilla. Housujen on oltava juuri sopivat. Lahkeet eivät saa missään nimessä osua maahan. Eihän mikään kangas kestä jos lahkeensuuta laahataan maata pitkin kilometrejä. Lohdutukseksi täytyy sanoa, että et siis tosiaan ole ainut, joka on kantapään kautta tuon oppinut. Luultavasti saat housut paikattuna takaisin...kannattaa varmaan itse sitten vaikka kääntää vähän lahkeita ja ommella ne lyhemmäksi...