Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kaupassa kun vauva nukkui päiväuniaan parvekkeella

Vierailija
20.11.2007 |

Ei kovin fiksu teko, mutta en jaksanut lähteä vauvan kanssa kauppaan, kun yksin on niin paljon helpompi käydä. Meillä on kauppa ihan vieressä ja olin poissa 15min.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se " jotain" olisi voinut olla vaikkapa lintu tai orava, joka olisi tullut jyrsimään vauvaasi eikä kukaan olisi kuullut hänen huutoaan.

On tietysti helpompaa mennä kauppaan ilman vauvaa. Omasta mukavuudesta vain joutuu tinkimään, kun on äiti.

Vierailija
2/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, parvekkeelle ei voi tulla oravia tai lintuja, koska parveke on lasitettu.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jos ap:lle olisi käynyt jotain kauppamatkan aikana, hän olisi voinut hälyyttää apua kotiin ihan samoin, kuin jos hänelle kävisi jotain kotona.

Mä en näe tuota mitenkään niin kamalana. Täytyyhän äitien päästä suihkuunkin tms. Mitä eroa on sillä, käytkö 15 min. suihkussa pesemässä tukan lapsen nukkuessa päikkäreitä parvekkeella, vai käytkö lähikaupassa sen 15 min. ajan?

Vierailija
4/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimään, 5-vuotiaan ollessa matkalla mummolaan junalla?

Vierailija
5/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei nyt hirveesti vaadi ottaa sitä vauvaa mukaan

Vierailija
6/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 15 minuuttia on todella pitkä aika.

Vierailija
7/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat tulla vähän haastattelemaan sua..

Heitteellejättö!

Vierailija
8/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin kun vauva nukahtaa, nukkuu 3-4 tuntia ja heti vauvan nukahdettua uskallan käydä viemässä tai hakemassa esikoisen kerhosta. Jätän vauvan tosin sisälle sänkyynsä nukkumaan. Rivarissa ei uskalla pihalle jättää ettei linnut mene vaunuihin.

Vierailija
9/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kotona kaatuminen, siinä äiti olisi kuitenkin kotona, eikä jättäisi lastaan heitteille. Sillä heitteillejättöhän tuo on, eikä tuo äiti taatusti sitä muualla mainosta, kuin täällä.

Vierailija
10/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saattaa herätä heti lähtiessäsi ja 15 minuuttia itkemistä ilman että kukaan kuulee, on vauvalle todella pitkä aika.

Taitaa kuitenkin olla pelkkä provo.

Vierailija
11/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan maksimissaan vartiksi yksin kotiin nukkumaan (lasitetulle parvekkeelle yleensä) kun olen esim. vienyt pyykkitupaan pyykit tai hakenut ne sieltä.

Joskus myös olen kipaissut koiran pihalle kun sillä on ollut ripulia.

Ihan yhtä lailla äiti voi saada jonkun kuolemankohtauksen ollessaan matkalla lähikauppaan tai ollessaan suihkussa tai ihan istuessaan sohvalla ja kukaan ei osaa tulla pelastamaan vauvaa.

Vierailija
12/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan yhtä lailla äiti voi saada jonkun kuolemankohtauksen ollessaan matkalla lähikauppaan tai ollessaan suihkussa tai ihan istuessaan sohvalla ja kukaan ei osaa tulla pelastamaan vauvaa.

Kysy vaikka neuvolantädiltä, mikä ero tuossa on.

Vierailija
13/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi sattua ihan mitä vaan, jos sille linjalle lähdetään. Voin kaatua vauva sylissä kotona, lyödä pääni ja mennä tajuttomaksi, samalla kynttilä kaatuu ja syttyy tulipalo. Mutta onneksi vauva on turvassa, koska olen hänen kanssaan, niinkö?

Vauvan nukkuessa parvekkeella olen mm. käynyt suihkussa, vienyt roskia, käynyt pesutuvassa ja kellarissa, siirtänyt auton parkkipaikalle ja vaikka mitä muuta. Ei ole vauvan unia huonontanut se, etten ole ollut sohvalla istumassa ja kyttäämässä parvekkeen ovesta.

Vierailija
14/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän maalaisjärkeä peliin! Ei kukaan järkevä aikuinen jätä vauvaa yksin kotiin edes vartiksi! Huh Huh!!

Vierailija
15/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös jättänyt lapsen nukkumaan päiväuniaan vaunuihin takapihalle siksi aikaa kun olen käyttänyt koiran pissalla, olen kuitenkin pysytellyt koko ajan kuuloetäisyydellä. Onneksi asumme metsikön reunassa jossa koiraa on hyvä ulkoiluttaa.

Mielestäni tuo ap:n juttu oli ihan ok.

Vierailija
17/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lintu lähde menemään siitä jyrsimästä saman tien kun vauva rähähtää.

Vierailija:

Se " jotain" olisi voinut olla vaikkapa lintu tai orava, joka olisi tullut jyrsimään vauvaasi eikä kukaan olisi kuullut hänen huutoaan.

On tietysti helpompaa mennä kauppaan ilman vauvaa. Omasta mukavuudesta vain joutuu tinkimään, kun on äiti.

Vierailija
18/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

notkua jossain julkisella paikalla koko ajan. Jos vaikka loukkaantuu, niin vauvan äiti löydetään sieltä paremmin kuin kotoa..?

Vierailija
19/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti vaikka loukkaa itseään pahasti, niin sitä parvekkeella huutavaa lasta ei varmasti yhtään vähempää lohduta se, että äiti on kylppärissä kuin se, että äiti on kadulla.

Vierailija:

tuo kotona kaatuminen, siinä äiti olisi kuitenkin kotona, eikä jättäisi lastaan heitteille. Sillä heitteillejättöhän tuo on, eikä tuo äiti taatusti sitä muualla mainosta, kuin täällä.

Vierailija
20/70 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti voi loukkaantua kadulla tai kotona, ja se on siinä vaiheessa vauvalle ihan yks ja hailee.

Vierailija:

notkua jossain julkisella paikalla koko ajan. Jos vaikka loukkaantuu, niin vauvan äiti löydetään sieltä paremmin kuin kotoa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän