Olen säästänyt vaikka kuinka paljon lasteni leluja (Legot, junarata ym) mutta mitä niille teen kun lapsenlapsia ei ehkä tulekaan?
Säästänkö ne siihen asti kun lapseni ovat jotain nelikymppisiä? Annanko jo aiemmin lähisukuun (sisarusteni lapsenlapsille?)
Miten te olette toimineet. Omat lapseni eivät osaa sanoa juutaeikäjaata jos kysyn.
Kommentit (9)
Pistä myyntiin, noilla alkaa jo olla arvoa.
Mä en oo säästänyt mitään krääsää lapsilta, enkä säästä. Oon varma että he haluavat mielummin ostaa mahdollisesti tuleville lapsille sellaista tavaraa ja vaatetta mikä on sillä hetkellä trendikästä.
Anna olla jos eivät vie kohtuuttomasti tilaa. Noiden arvo nousee
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo säästänyt mitään krääsää lapsilta, enkä säästä. Oon varma että he haluavat mielummin ostaa mahdollisesti tuleville lapsille sellaista tavaraa ja vaatetta mikä on sillä hetkellä trendikästä.
Legot ja junarata (Brio) ovat klassioita, ei mitään krääsää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna olla jos eivät vie kohtuuttomasti tilaa. Noiden arvo nousee
Niin, ehkä. Olen säästänyt alkuperäiset laatikot ja ohjeetkin. On Harry Potter -legosettejä, Star Wars ym.
Ap
Myy tai lahjoita. Kysy lapsilta ottavatko omiin varastoihinsa, jollei, niin sitten eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Leiki itse niillä.
Joo, ehkä pitäisi ryhtyä varaisovanhemmaksi, jos saisin siten lapsia mun kanssa leikkimään 😄
Ap
Juuri viiskymppinen kaverini löysi 30-vuotiaan naisen ja odottavat lasta. Eli vielä on aikaa.