Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sen päätin, kyllä jään hoitovapaalle!

Vierailija
20.11.2007 |

Pitkään olen miettinyt, jäisinkö äitiysloman jälkeen hoitovapaalle vai palaisinko heti töihin. Hoitovapaalle aion jäädä! Ei tarvitse laittaa vauvaa hoitoon, paljon mukavanpihan hänellä on kotona, ja minulla itselläkin on parempi olo kun saan olla kotona oman lapsen kanssa.

Rahat tulee olemaan tiukilla, mutta kyllä lapsen etu menee kuitenkin rahan edelle, ehdottomasti!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vuosien päästä olla onnellinen kun tuohon ratkaisuun päädyit. Raha ei ole tärkeintä vaan lapset. Ja lapset ovat vain kerran pieniä.

Olen erittäin iloinen puolestasi sekä lapsesi/lastesi puolesta. =)

Vierailija
2/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lapsen kanssa ei monasti tule. Itse olen nyt kolmatta vuotta hoitovapaalla ja NAUTIN! Menot vain tulojen mukaan. Ehtiihän noita hankintoja myöhemminkin sitten tekemään. Asiat arvojärjestykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jo 2,5 vuotta hoitovapaalla, ja jään kuukauden päästä syntyvän kuopuksenkin jälkeen. Meillä tosin mies tekee kahta työtä, mutta on onneksi esimiesasemassa joten on myös paljon kotonakin. Muuten ei rahat riittäisi jäädä. En ole hetkeäkään katunut, työtä kerkeän kyllä tekemään kyllästymiseen saakka, mutten saa nähdä lapsieni kasvavan.

Vierailija
4/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä tiedä... Alan olla taas niin masentunut, väsynyt ja ärsyyntynyt. Seinät kaatuu päälle. Lapset on rakkaita, mutta tarvisin jotain älyllistä tekemistä, juttuseuraa ja hetken rauhaa, että jaksaisin kotonakin.

Vierailija
5/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku mukava harrastus niin ei seinät kaadu päälle. Sut ilmeisesti pienellä paikkakunnalla ja sinulla ei ole montaa ystävää? Usein nämä äidit eivät viihdy kotona, joilla ei montaa ystävää ole... Tsemppiä kuitenkin. =)

Vierailija
6/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin palaan vasta ensi vuonna syksyllä. En raaski viedä 9kk ikäistä hoitoon. Pieni se on vielä puolitoistavuotiaskin, mutta sentään isompi kuin ihan vauva.

Ja sitten jos perheeseemme suodaan pikkukakkonen, pääsee esikoinen taas kotiin, vaikka sitten tuskin enää saan tuota kotihoidontukea, koska en usko, että toista vauvaa tulee ennenkuin esikoinen on 3v.

Ja vaikka kuinka ei enää saakaan kotihoidontukea yli kolmivuotiaasta, niin tottakai lapsi on kanssani kotona jos kerran itsekin olen vauvan kanssa kotona. Sitten joskus.

Meidän esikoista ei virikehoitoon viedä!

Vierailija
7/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aloita joku mukava harrastus niin ei seinät kaadu päälle. Sut ilmeisesti pienellä paikkakunnalla ja sinulla ei ole montaa ystävää? Usein nämä äidit eivät viihdy kotona, joilla ei montaa ystävää ole... Tsemppiä kuitenkin. =)

Eipä se harrastuskaan auta juttuseuran puutteeseen. Toisaalta töihin meneminen on kamalaa, kun lapsi on pieni. Mutta toisaalta kotona teen tällä hetkellä ainoastaan töitä, joista en pidä. Haluaisin olla lasten kanssa vapaa-ajalla, nyt minulla ei edes ole vapaa-aikaa. Oikeastaan vihaan arkea juuri nyt.

5

Vierailija
8/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin molemmat lapset kotona 2-vuotiaiksi. Olisin halunnut pidempäänkin olla kotiäiti mutta koska mieheni on tavallinen duunari ja asumme kuitenkin pk-seudulla missä eläminen maksaa " ihan kivasti" niin enempään ei ollut mahdollisuutta. Kitkutellen edes tähän mutta olen onnellinen että kestimme nuo ajat taloudellista epävarmuutta.

Vierailija
9/9 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti ne joilla ei ole työpaikkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi