Ei se mies mitään muuttunut!!! ov
olen taas kerrans e joka muutama viikko aikaa täällä kirosi suhdettaan kun kaikki menee päin persettä...
No niinhän siinä kävi kuin arvelinkin... mies kyllä ryhdistäytyi mutta vaan muutamaksi päiväksi.
Nyt taas elämä samanlaista paskaa =(
Mun tarvis niin kipeesti saada jotain hermolomaa täältä... En kestä enää tätä samaa vanhaa sietämätöntä oloani!!!!
Kommentit (35)
ja sit olisin ihan yksin, tietty sit olis joka toinen viikonloppu vapaata tai sit jokatoinen viikko...
-ap-
tai jos autoon tulee jotain niin mies hoitaa sen...
Mutta toisalta jos yhteisymmärryksessä erotaan ja vaikka laspet ois jokatoinen viikko mulla ja toisen miehellä niin eipä siinä sitten mitään...
En tiedä se vaan on niin vaikeeta ja laspet kuitenkin rakastaa siäänsä niin paljon...
-ap-
Mäkin haluaisin erota mutta kun nuorin (5v)rakastaa isää niin kovasti
eroaminen on sitä paitsi äärimmäisen raskasta enkä jaksaisi sitäkään
rääkkiä enään.
Olin 3vuotta yksinhuoltajana ja hyvin pärjäsin,elämä oli helpompaa
kuin nyt.Sitä oppii kyllä miten pärjää,löytää muita yksinhuoltajia
jotka voivat auttaa.
eli 6 varmaan muisti minut...
samaa minäkin olen täällä valitellut, viimeksi muutama päivä sitten. meillä ainoastaan yksi lapsi, puolivuotias tyttö. tosinaan tunnen olevani 2 lapsen yh. vauva ei vielä sotke, mutta mies sitäkin enemmän. eli siivoan kaiken ja lisäksi vielä ylimääräiset miehen sipsipussit, limupullot, ym. pitkin kämppää...
tänään on kyllä ollut ihme päivä, mies on jopa laittanut tiskit ja vaihtanut tytölle kakkavaipan ainoastaan muutaman pyynnön jälkeen...
meilläkin äijä istuu koneella tai kattoo telkkarii. on sitä mieltä että kun minä olen päivät kotona niin silloin minä siivoan KAIKEN! ja myös hoidan lapsen. mies on kyllä lapsen kanssa, mutta ainoastaan silloin kun häntä sattuu huvittamaan.
olen yrittänyt kaikkeni. olen huutanut, uhkaillut, valittanut anopille (poika on mammanpoika ja uskoo äitiään), piilottanut tupakat, ym. mikään ei auta. itse olen päättänyt odottaa syyskuuhun (kun osikset on maksettu pois), jos asiat ei ole muuttunut, minä lähden. tai niin lähtee äijäkin, ku vuokrasopimus on minun nimissäni ;). menköön takaisin äitinsä luokse possuilemaan.
jos teillä ei kerran ole rahasta pulaa (niin kuin itse sanoit) niin palkkaa mll:n hoitaja että saat joskus omaa aikaa..
sanoin että en sitä rahaa tarvii (kun mies lupas mulle jotain kivaa ostaa) vaikka sitä ei paljoa olekkaan...
Eli ei todella ole varaa palkata mitän mll hoitajaa...
Ja sitä paitsi se on periaate kysymys jos kerran lapsilla on kaksi vanhempaa ja molemmat on laspia halunnut niin kyllä niitä sillon molemmat hoitaa...
-ap-
mieheshän käyttää sua hyväksi ihan häikäilemättä.
avaa silmäs nainen! hoidattaa sinulla kodin, itsensä, lapsensa (jopa edellisestä liitosta).. vai olikos se niin että hänen lapsi nyt teillä ja itse lähti töihin?
mikäpäs siinä, miehes on tyytyväinen kun sinä teet kaiken. ei se usko että lähdet lätkimään, siksi voi jatkaa samaa rataa.
no eipä tosta mitään haittaa ole periaatteessa pääsen helpommalla kun tolla mein 6 vuotiaalla on kerran leikkikaveri täällä nyt... =)
Tuntuu että mies ei ite tajua sitä mitä tekee jotenkin vissiin luulee että tykkään siitä ja kyllä olen sanonut asiasta...
Ja nyt kyllä kiukku nousee mulla koko ajan enemmän ja enemmän... kiitos edellinen kun sanoit noin, oikeesti KIITOS!!! =)
Heti kun ukko tulee kotiin alkaa meillä asiat muuttua...
Sekin mua ärsytti että oletti vaan että minä vien hänen lapsen sitten illalla kotiin kun hän ite tulee niin myöhään ei ees kysynyt että voinko viedä...
Ilmotin kyllä että en vie ennen ku on asiasta kysytty...
-ap-
näiden sinun kirjoitusten perusteella tuo hyväksikäyttö on tosi.
enhän toki tunne teitä, enkä tiedä koko tarinaa, mutta sen kuvan nyt sinun kertoman perusteella sain.
älä alistu tommoseen, ole vahva ja puhu/huuda/nalkuta/uhkaile niin kauan ku miehelles menee perille että sinua on kohdeltava NAISENA, tasavertaisena KUMPPANINA. hänellä ei ole oikeutta pitää sinua itsestään selvyytenä. ja hänellä on myös velvollisuus hoitaa lapsia!
34
kerran sanoi että jos hän menis sinne lasten kanssa ja mä jäisin kotiin ja hän sanois et mul on migreeni...
Ei siis voi ees omalle äidilleen myöntää että antasi mulle vapaapäivän lasten hoidosta...
-ap-
Vaadi itsellesi tilaa ja aikaa.
Mä kans kärvistelin vuosia ja hoidin kaikea yksin, kunnes kypsyin ja laitoin kovan eteen.
Yksin kertaisesti vain lähden kävelylle, kauppaan, kirjastoon ja jätän miehen yksin kotiin lasten kanssa = näin hän on pakotettu antaamaan iltapalaa, hoitamaan iltapesut jne.
Myös lopetin hänen vaatteiden paapomisen. Pesen hänen vaatteet ja ripustan ne kuivumaan, mutta muuten en niihin enää koske. JOs ei saa vaatteitaan narultaa kaappiinsa ja silitettyä, niin olkoon. Alkuun sukat ja kalsarit roikkuivat narulla viikko kaupalla, mutta nyt ne on alkaneet siirtyä omille paikoilleen.
Ja hän on alkanut tehdä ruokaakin, koska minä olen nyt tiukalla laihiksella enkä kokkaile perinteisiä ruokia. Lapsille jotain väsään, mutta en miehelle.
Ei se mies muutu, jos sä et itse lopeta paapomista. Pakota se mies muuttumaan.
Tsemppiä!!
Ei kannata lähteä viallisella autolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähteä viallisella autolla.
🤔
Mun isä aina sanoi ettei voi jättää äitiä oman onnensa nojaan.
No sitten kun isä kuoli äiti pärjäsi hienosti,itse asiassa paremmin
kuin isän kanssa oli pärjännyt.Älä pilaa elämääsi.