Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle jotka olleet töissä raskaana meluisessa työpaikassa? (OV)

Vierailija
05.11.2008 |

Meillä neuvolassa ottaneet oikein sydämen asiaksi hoitaa minut keinolla millä hyvänsä pois työpaikalta raskauden ajaksi.

Nyt tänään lääkäri näytti opuksen missä oli jotain db tasosta ja kirjoitti työnantajalle lapun et tää henkilö ei voi työskennellä täällä työpaikalla melun takia.

Ja olen 100% varma et mulle ei muuta kohdetta voida näyttää.

Kiva odotella vastausta työnantjan puolelta. Koska EN hahalua jäädä kotiin vaan olisin mieluusti ollut töissä loppuun saakka. Onko muilla kokemusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mulle itelle sattuu joptain tms. niin kyllähän se ilmi tulis. jäis varmaan aika paska kuva siitäkin.

Vierailija
2/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aivan hölmöksi tämä holhoaminen.

Iän päivänhän sitä on melussa tyskennelty nii yhtäkkiä meluraja on 85db

Kaikenhuippu: EN ole oikeutettu erityissairauspäivä rahaan enkä sairaspäivärahaan. Eli ihan tyhjän päälle joutuisin! :(

Vierailija
4/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveyshuoltoon. Tuo 85 db on melkoisen paljon sen yli ei raskaana olevan melualtistus saisi mennä.

http://www.tyosuojelu.fi/fi/melu

http://www.tyoturva.fi/tyoturvallisuus/olosuhteet/melu/

Vierailija
5/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melu aiheuttaa vauvalle stressiä ja nostaa epämuodostumariskiä. Kunnon äiti ottaisi yhteyttä työterveyshuoltoon tuossa vaiheessa eikä vaarantaisi lastaan. Erityisäitiysvapaa on tarkoitettu vauvan suojelemiseksi ei äidin kiusaksi.

Vierailija
6/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei. Miksi NYT on hoksattu tollanen juttu, eikö ennen ole ollut tehtaissa iso meteli/naiset töissä??????

Vierailija
7/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun käsityskem mukaan vauva ei edes kuule ennenkuin viikolla 24 kohdun ulkopuoliset äänet.

Vierailija
8/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pikku Keimo-Vernerilla on neljä kättä seittemän jalkaa ja jokaisessa kädessä ja jalassa on 25 peukaloa. Ja ressi on aivan kauhea.. ressaa joka asiaa..

Vierailija
9/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on varmasti joskus huomannut ääniaaltojen vaikutuksen kehossaan, esimerkiksi kovaäänisen konsertin aikana basson jytke tuntuu kropassa asti. Olisiko tässä syy melun haitallisuuteen ja sen varomiseen?

Vierailija
10/10 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alien syntyi siellä meluisassa avaruusaluksessa ja oli aika oudon näköinen ja melko kiukkuinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän