Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tavallinen nurmijärveläinen

Vierailija
19.11.2007 |

menisi alaselkäkipujen vuoksi Meilahden sairaalaan, käännytettäisiin hänet suoraan Hyvinkäälle, koska sinnehän nurmijärveläiset kuuluvat.

Pääministeriä eivät ole ilmeisesti kehdanneet käännyttää pois. Tasa-arvoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveyshuollon kautta

Vierailija
2/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallinen nurmijärveläinen käännytettäisiin Meikusta ihan vaikka bussilla Hyvinkäälle, jos ei ole pää ihan kainalossa tai tee muuten kuolemaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sti älämölötä tasa-arvosta.

Vierailija
4/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran yrittänyt saada lapsen lastenklinikalle, koska Hyvinkään asiantuntemus ei riittänyt, mutta tosi vaikeaa. Tuollaiset virtsatiekivet ne osaisi varmaan hoitaa siellä hyvinkäälläkin. Eri juttu jos olisi ollut tuolla virka-asunnolla, josta aika pitkä matka HYASiin, mutta oli ollut yötä Lepsämässä.

Vierailija
5/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tottakai tokalla kerralla mennään sinne missä aiemminkin hoidettiin. Mutta kyllä silmäätekevillä on tällaisia kivoja pieniä etuoikeuksia, saa vapaasti valita sairaalan minne menee eikä käännytetä sinne minne kuuluisi.

Vierailija
6/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottahan Matti on sen verran tärkeämpi, ettei hänelle suositeltu buranaa ja matkaa oman alueen sairaalaan. Aikuinen mies...

Eikä niihin virtsakiviin kuole.

Vierailija
7/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kylässä Töölössä isovanhemmilla (asutaan itse Vantaalla) ja lapsi alkoi valittaa kovaa pääkipua ja meni huonovointiseksi. Mentiin sitten (la-ilta kun oli) Lastenklinikalle, mutta eivät suostuneet ottaa meitä vastaan , koska kuuluttiin Peijaksen piiriin. No, mentiin Peijakseen, missä muutaman tunnin odotuksen jälkeen antoivat lähetteen takaisin Lastenklinikalle.