Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Uusi viikko alkaa taas, SYYS -04 -mammat***

19.11.2007 |

Kohti uutta viikkoa ja uusia seikkailuja!

Mimmu

Linkittäkööt joku taitavampi mamma sitten menneen elämän tänne, kiitos. Me lähdetään pienten kanssa nyt ulkoilemaan...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyspojan mietteitä; " ...kun syön paljon puuroa kiltisti, minusta kasvaa iso äiti." Yritin väittää vastaan mutta jäin väittelyssä toiseksi. " Eikun musta tulee Äiti!" Mitäs siihen sitten on sanomista....

Vierailija
2/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun palaset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11747467&p=2&mpage=2&tmod…

Ampille ja Kukkuulle kiitos mielenkiintoisista mietteistä! Osallistuisin mielelläni keskusteluun, mutta mulla on palat niin hukassa, ettei onnistu. Tarvisin " suomennoksen" s-postiin, niin sitten varmaan osaisin sanoa jotain. Sen verran tyhjä on tämän pään sisältö.

Oon jatkanut hiljalleen joulusiivousksia. Ja lapsiakin pistin vähän laatikoita järjestelemään. Luulen olevani ajoissa asialla, mutta eihän tästä jouluun pitkäkään ole. Jotenki ei taas tahdo hahmottaa ajan kulua.

Kohta on aika lähteä kuoroon.

Kirjoittakaahan muutkin jotain!

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu, että tässä on puolisokea pieru ähräämässä nuppipalapeliä, ilman paloja, ilman taustaa, ilman hienomotoriikkaa ja ilman minkäänlaista kokonaiskuvaa. No mitäpä niillä, sisulla pärjää. ;oD

Sorry, ei työputken päälle irtoa mitään syvällistä. Eilinen iltavuoro oli mukava, ripeäotteisen päivystäjän kanssa on aina ilo työskennellä. Ehdin jopa huudella kivoja vaatteita tytöille huutonetistä. Auts, nyt täytyy toivoa, etten ihan kaikkia huutojani voittaisi..

Ei oikein ole mitään raportoitavaa kun tänäänkin olin aamussa. Rosan vatsa on kovalla lihalatistuksista. Lääkekaapista ei löytynyt, kuin Sinin käynnistämiseen yli 3v sitten kokeiltu Laxoberon-tippapullo. Täytyy huomisella Sinin neuvolareissulla, hakea jotain ulosteen tilavuutta lisäävää apteekista. Tänään en jaksa enää ajaa apteekkiin asti.

Jahas, perheen ja kotitöiden pariin..

T@hdelle vielä kiitos lihanlaitto-ohjeista. Strutsista tuli ohjeillasi paalljon mehevämpää!

Lila75 ja huominen vapaapäivä

Vierailija
4/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kirjuuttelut meinaa keskittyä s-postiin, vaikka tulihan sitä joristua täälläkin viikonloppuna. Mutta tuoreimmat taas privaattina. Saatanpa täälläkin roikkua enemmän tulevina viikkoina.

Maa on näköjään sula, pitäis istuttaa ne kukkasipulit:) Vois myös laittaa vähitellen jouluvalot paikalleen, eihän niitä ole pakko vielä päälle laittaa. Tai johan ne kohta voi laittaa palamaankin.

Nyt taidan lysähtää telkkarin ääreen. Koira keritään huomenna, kuivausrumpu korjataan keskiviikkona. Asiat edistyy.

T: Ynis

Vierailija
5/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu nukkuu, mies lähti töihin ja itse hörppäsin kupin kahvia. Nyt vuorossa satsuma. Täytyy varmaan tänään käydä ostamassa jotain muroja kaupasta, kun en leipää tai puuroa meinaa saada alas.

Kiitos palapelikeskusteluun osallistuneille! Lila, nuppipalapeli ilman taustaa kuulostaa fantastiselta! ;) Ankkiksen ja Kukkuun pohdinnat koskettivat. Puuttuvien palojen laatikko kuulostaa niin lohdulliselta. T@hti, pahoin pelkään, etten osaa purkaa palapelikuvaelmaani yhtään järkevämmäksi. Se on sama juttu lähes kaikilla elämäni osa-alueilla. Osaan teoriassa miettiä asiat kuntoon, mutta käytännön toteutuksessa säntäilen ja poukkoilen ympäriinsä vailla järjen hiventä. Uskon, että minut luotiin alunperin joksikin peuraeläimeksi, josta sitten toteutettiin, ehkä kokeilumielessä, vain se henkinen puoli.

Nyt Nasu heräsi. Moro.

T. Pampi

Vierailija
6/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan että mulla ei ole enää konetta (mies vei sen). Olen muiden ja töiden armoilla eli sähköpostin nyt ainakin yritän lukea, mutta pinot varmaan jää nyt siis heikommalle.

No mutta täytyy vissiin jo mennä!!

Mari

Vierailija
7/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin koiruuden (pennun) kanssa lenkiltä tai ei sitä lenkiksi voi sanoa ainakaan koiran osalta kun minä ja siskoni kannettiin se melkein koko matkan. Nyt koiruus onnellisena nukkuukin tuossa mun jalan vieressä. Mulla tapana käysä pikkusiskoni kanssa koirien kanssa lenkillä, yksin on niin tylsä kävellä. Venlakin nukahti rattaisiin ja nukkui koko ajan joten ei neitiä varmaan nukuta yhtään pitkään aikaan. Veeti oli isin kanssa yhden isin työkaverin luona. Nyt selittää tohkeissaan kun siellä oli sellainen tosi iso koira (akita).

Veetillä oli eilennä puheterapia ja paljon tuli kehuja että puhe on edistynyt todella paljon. Veeti matkiikin melkein kaikki sanat mitä sanotaan.

Veeti on kuulemma muuttamassa mummin ja vaarin luokse asumaan. Sai tämän idean päähänsä kun kuuli että veljeni muuttaa pois. Oli jo lelujaankin pakkaamassa. Pikku pennun kuulemma ottaa mukaan, meitä muita ei tuu kuulemma edes ikivä. Veetillä tätä mielikuvistusta riittää. Lupasin että yö kylään saa kyllä joku kerta mennä jos haluaa.

Mutta nyt hieman siivoamaan leluja lattioilta.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
8/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Ynis ;-), mullakin on sipulit laittamatta. Meillä tosin oli pakkasta kun tulin töistä, mutta ehkä ne kuitenkin sais maahan asti.

Yritän tässä kirjoitella tth-pätevöitymiskoulutukseen liittyvä tehtävää. DL on to ja minä vasta aloitan. TAi no työhön liittyvä esite on valmis, mutta kirjallinen osa tekemättä. Hitto kun tuntuu takkuiselta, mutta pakko saada valmiiksi, jotta saa pätevyyden tän vuoden puolella. Eka sivu kirjoitettu vielä 2 jäljellä. Sieltä mennään mistä aita on matalin :)

Tuntuu, että olet todellakin loman tarpeessa. Minulla odottaa vielä kakkostyön 30 korjaamatonta tenttiä ja oppimistehtävää, tämän tehtävän lisäksi. Päivätyössäkin mennään matala lentoa paikasta toiseen, unohtaen puolet. Ei tässä ole mitään järkeä. Juoksen paikasta toiseen, eikä mulle ole kunnolla työkavereita, vaikka toki tunnen paljon ihmisiä kun olen niin monessa paikassa. Kaipaan tiivistä työyhteisöä.

Meillä meni joulupukit ohi suu ja Otso oli pahoillaan kun päiväkodissa kuuli että sellainen oli ollut lähistöllä. Ilotulitus nähtii puiden takaa.

ny jatkan työtä. pus pus.

Pilette

Ps. Remontti edistyy hitaasti: lattilämmitys laitettu...

Nyt jatkan työtä.

Vierailija
9/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoituksellisesti itseäni kohtaan, kun en löytänyt sisäliikuntavaatteita, juoksin liikuttamaan itseäni liian vähissä vaatteissa ja nyt kärsii etenkin näpit, mutta muukin kroppa vilusta. Tuli siis inha kiire, mutta ehdin kuin ehdinkin viettämään kunnonkohotusaikaani.

Onneksi Typy on hyvällä tuulella ja jaksaa sirkuttaa. Häädettiin mies ylitöihin ja alettiin heti herkuttelemaan, kun miehekäs sulki ulko-oven. Typyn lempisanontoja onkin " Me tytöt" tai " Vain me tytöt" yhdistettynä milloin mihinkin lauseenjatkeeseen. Viikonloppuna oli taas aivan liikkis, kun kiipesi saunaan ylälauteelle mun viereen ja totesi polleana, että me tytöt nautitaan elämästä.

Joulusiivouksesta ei tietoakaan, mutta olen hiljalleen siivonnut omaa vaatekaappiani. Anopille on sentään jo joululahjakin, jotta jotain joulunkuvioista on jo selvillä :-)

Keilin

Vierailija
10/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on luvassa lämpöasteita pari vuorokautta, joten ehkä ylihuomenna uppoais kuokka maahan.

Vierailija
11/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onska poika nukkuu ja näillä näppäimillä äitikin kömpii sänkyyn. Väsyttää niin turkasen paljon. Nukuin taas huonosti yön. Ensin heräs Onni huutamaan 22.45 isäänsä, joka oli iltasella itkettänyt Onnia. Sitten Onni tulikin varmaan aika alkuyöstä meidän väliin ja mä siirryin vierashuoneeseen. Puoli 6 heräsin ja sitten mä nousin jo ylös. Mies - ihme ja kumma - sanoi vievänsä Onnin tarhaan kun aamutuimaan kysyin, joten Onni sai nukkua 7 asti.

Mentiin töistä ja tarhasta Onnin kanssa mun porukoille kun mieskin lähti siis sinne kotipuoleensa. Onni oli niin hyväntuulinen koko illan. Nukkumaanmeno nyt meinas takuta mutta eipä sitten kuitenkaan.

Porukoilla katsoin kauniita ja rohkeita ja siinä sitten pariskunta Dante ja Bridget yllättäin suuteloivat. Juu-u ei lasten ohjelma ole se ja Onni kysyikin " mitä nuo tekee?" . Sanoin että ne pussaa johon Onni: " eiii ku ne vaihtivat neniä." Sitten se näytti vielä mummulle, kuinka ne sen teki ja " vaihtoi" neniä mummun kanssa:) Hassu poika.

Keilinin typyn kommentti saunassa oli kyllä aika ihana!

Nyt mä lähden paapaseen. Niin, yritin muuten sanoa miehelle, että voisko se nyt olla kotona, kun on lakko niin se sais jotain aikaiseksikin kotona. Kun sitten jos on kotona, on yleensä kyseessä saikku ja silloinhan se mies vaan makaa ja syö buranaa. Mutta ei. AIna se menee niin, että jos pyydän että mennään jonnekin se sanoo että haluaa olla kotona ja kun olis mahis olla kotona se sanoo kotona saa olla aina. Raivostuttavaa. Yritin sanoa, että laittais vaikka tän tietokoneen lopullisesti iskuun, kun on nyt kerätty täältä kaikki kuvat yms. uudelle kovalevylle. Sanoi että kone on nyt laitettu rouvalle mutta eipä tässä ole vieläkään esim. wordia ja sitä tarvisin kun tallettelen edelleen näitä mun tarinoita sinne.

Jeps, miehet on mitä on. Hyvää yötä.

T-P

Vierailija
12/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila. Hyvä, että kenguruohjeista oli hyötyä ;)

Ampi. Eipä sitä tiedä, osaisinko kuitenkaan vastata.

Aamupv oltiin kaverin luona kylässä. Kotin tultua liukastuin suoraan häntäluu edellä verannalle. Toppahousut oli onneksi jalassa. Säikähdin ja soitin miehelle, mut ei päässyt tulemaan, joten soitti naapurin isännän hätiin kattomaan, et pääsen ylös ja nosti myös nukkuvan Pekan autosta sisälle. Soitteli vielä hetken päästä, et oonhan kunnossa, kun tiesi, ettei mies pääse ihan heti paikalle. Tällä erää vaikuttaa siltä, että selvisin säikähdyksellä, nolotuksella ja vihlovalla säryllä. Tk:sta neuvoivat ottamaan särkylääkettä ja laittamaan kylmää tarvittaessa, kun asialle ei kuitenkaan voi tehdä oikein mitään, vaikka ois murtunutkin.

T@hti

Vierailija
13/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi palanen, joka puuttuisi ja jota ilman ei olisi täydellinen kuva siitä mitä on kuvaamassa?

Eikö siinä ole looginen ristiriita, edelleenhän kuva kuvaa, vaikka pala puuttuu? Ja eikö usein palapelien maailmassa uudet ja tuoreet palapelit ole ehjiä, kulumattomia ja kaikkipalaisia? Rakkaimmista ja käytetyimmistä puuttuu osanen tai kaksi, nuhruunkin menevät. Ne jotka ovat säästyneet ehjinä, makaavat käyttämättöminä kaapin perällä pölyä keräämässä eivätkä kulu leikkijöiden käsissä. Onko sekään palapelien onni?

Mutta sisältäpäin, hmm. Tarvitteeko sitä katsoa sisältäpäin? Se tuntuu kipeältä kun pala puuttuu, ihanainen tärkeäkin pala. Siinä Ankkiksen löytyneiden palojen laatikko on lämmin ajatus. Jos se palanen kuitenkin joutunut jo imurin kitaan eikä kukaan viitsinyt sitä ylös kaivaa, onko se niin, että sitten täytyy olla ilman, tyhjä yhdestä kohtaa, huonosti tarkoituksensa täyttävä? Ja toivoa, että palapelin rakentaja pitää muusta osasta kuvaa niin paljon, että huolimatta puuttuvasta kohdasta kaivaa pelin yhä uudelleen koottavaksi ja katsoessaan sitä joka kerta muistelee miltä tyhjä kohta näyttää.

En tiedä tavoitinko, palan hukkuminen kuulostaa niin tärkeältä ja merkittävältä, että tekee mieli vastata, jos jokin osuisi.

Puujaloin, kainalokepein,

Kukkuu

Vierailija
14/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuun kirjoitusta tässä pähkäilen, mietin sitä kadonnutta palaa ja ymmärrän. Se tyhjä kohta, jonka kuvaa yritän hahmottaa, ei ehkä olekaan tyhjä. Tajuan nyt, että pala on kyllä paikallaan, siihen ei vain vielä ole painettu kuvaa. Näen siinä vain tyhjää, vaikken halua sen olevan tyhjä. Osittain uteliaanakin haluan selvittää, mitä palaan on kätketty. Vie vain aikaa, että onnistun hahmottamaan kuvan keskiön. Reunathan ovat jo tutut, mutta uskon, että palan keskellä voi piillä jotain hienoa ja yllättävääkin, joka vaatii aikaa valmistuakseen. Ehkä jotain niin harvinaista sävyä, että palapelitehtaalla ei sitä ole ollut.

Tästä on hyvä aloittaa päivä. Sillä eihän voi olla niin, että palassa on ollut jotain niin tyhjänpäiväistä, että sitä ei olisi muistettu värittää? Eihän!? Jos näin olisi, niin ei kai sen kuvan heijastus niin voimakkaana mielessäni välkkyisi? Sitäpaitsi, uskon että jokaisessa saattaa olla tällainen kokonaan kuvittamaton pala. Tai joku himmeämmäksi jäänyt sakara. Painovaihe on vaativa, harvoin se onnistuu täydellisesti. :) Eikö olekin lohdullista? Toivorikkaus kunniaan!

T. Ampi, hämillään mutta hyvillään.

Vierailija
15/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo parempi kuin luulisi, muttei tiedä oikein, mitä tekisi, kun liikkuminen kuitenkin tahtoo sattua.

Palapeliä voi hyvin koota, vaikkei kaikki palat olisi tallella. Paloja myös kannattaa etsiä ja joskus ne voivat löytyä ihan yllättäen tai oudosta paikasta. Ja entä, jos kaikkia paloja ei ole ollut alun perinkään? Kyllä silti voi löytyä jotain uutta, tähdellistä, kun vaan jaksaa etsiä ja koota yhä uudelleen.

Mutta joskus myös sanoittaminen on tärkeää ja sitäkin voi harjoitella. Oikeita sanoja voi etsiä ja kokeilla, maistella. Kirjoittamalla keskeneräinenkin asia voi tulla valmiiksi, vaikkei aloittaessa sitä itsekään tiennyt.

Ja joskus pitää kestää sekin, että kaikkia palasia ei vain ole, ei löydy tai näy.

Halauksia!

T@hti

Vierailija
16/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips,

jo kaksi viikkoa kamalaa flunssaa, Alkaa olla tämä mamma puhki. Henkisesti erityisesti, mutta myös nenänvierustat peiliin katsoessa ovat ihan riekaleina. En ole jaksanut edes sähköposteilla kun voimat riittävät hädsin tuskin arjen pyörittämiseen, eikä näköjään oikein siihenkään *katselee ympärilleen sekavaa kämppää, ja nolostuu*.

Pikkuinen on maailman huonoin nukkuja (oma diagnoosi). Pitäisköhän se vielä lääkäriin ja tarkistuttaa korvat tai allergiat, sain lääkärin diagnoosin tähän tueksi. Unikoulua yritämme sitten kun jaksamme.... *nukahtekee tähän koneelle kesken kaiken...*

Pieni saavutus syyspalstalla mutta suuri saavutus meillä, pikkuinen ottaa 4 askelta jo ilman tukea! Uusi askel per päivä on vauhti.

Syyslapsosen kanssa askarreltiin lumihiutaleita ikkunaan. Tuli talvi tännekin vesisateen pimentämään kylään. kauniita tuli. :) Ja voi sitä yhdessätekemisen iloa ja pienen riemua kun äiti ei vain istu netissä koko päivää....

äh, marraskuu sais jo loppua, mä oon ihan maassa. Kuka tulis vetämään mut ylös tästä harmaasta sumusta?

ÄK tylsistyneenä, kyllästyneenä, masentuneena, saamattomana ja kipeenä

Vierailija
17/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä hakemassa antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen, jouduin samalla loppuviikoksi sairaslomalle :-(. No, se hyvä puoli siinä on että enää on kolme työpäivää tuolla jäljellä. Huoh.

Leivottiin eilen katraan kanssa joulun ekat piparit :-). Kivaa! Lapset hoitavat homman melkein itse, vain kaulimisessa ja uunihommissa auttelin. Hyviä tuli.

Lillin uudet korvaputket testataan nyt - neidilläkin on sellainen flunssa että pidän hänetkin loppuviikon kotona kun kerran pystyn. Saas nähdä meneekö korviin tällä kertaa.

Palapeli tuossa olohuoneen pöydällä tuli valmiiksi. Yksi pala jäi puuttumaan, eikä sitä löytynyt sinisestä laatikosta. Mutta kiva sitä silti oli koota, ja aion koota uudestaankin. Ja kyllä, sen puuttuvan palan pystyy " näkemään" , jos ei ympäröivien palojen antamien vihjeiden perusteella, niin mallikuvan perusteella ainakin. Ei se silti ole sama asia.

Entä mitä tapahtuu niille paloille, jotka sinisessä laatikossa turhaan odottavat sitä palapeliä, johon ne kuuluvat? Jos palapelistä on puuttunut niin monta palaa, tai se on ollut niin rikki, että sen kohtalona on ollut palaa takassa? Ja ne pari palaa, jotka vuosikausia ovat laatikossa odottaneet sitä viitekehystä, johon kuuluvat, odottavat turhaan, sillä ne eivät enää kuulu mihinkään?

Palelee. Menen hakemaan villapuseron päälle.

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
18/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi yönä unet jää vieläkin vähäisemmiksi, kun yskittääkin iloisesti. Mini onneksi hieman parempi, lääkärissä käytiin, mut korvat terveet. Melkein toivoin, et ois yöhuudoille löytynyt joku toinen selitys, kuin hampaat ja allergiat.. Voimia siis kaikkiin räkäperheisiin. Tää ei ole kivaa, ja kun äitihän ei levätä saa..

Tänään Nekun kerhokaverin äiti hoiti Miniä ja pääsin miehen kanssa autoajelulle. Alkaa pikku hiljaa saada tuntumaa omaan autoon, mut ei silti hauskaa tuolla oo kurvailla.. Olipa outo tunne olla kaksin lähikaupassa.. Viimeeksi kesäkuussa oltu miehen kanssa kahdestaan Sellossa ostoksilla ja syömässä. Ens ma kaveripariskunta tulee lastenvahdiksi ja päästään syömään, ihanaa! Ja huomenna hyvän ystävän kanssa vaihdan tän sairastuvalla kärsimisen shoppailuun! :) Toivottavasti on vaan oma olo järkevämpi!

T@hti, onneksi ei käynyt pahemmin, paranemisia!

Palapelien tekeminen on joskus hankalaa, palat eivät meinaa osua kohdilleen tai menevät vääriin kohtiin. Kaikki tuntuu olevan sekaisin. Luotan siihen, että Kaikkivaltias voi korjata palat oikeille kohdilleen ja näkee kauneuden nuhruisten ja vanhojen palojenkin lävitse. Hänen syliinsä mahtuu jokainen rikkoutunut, rypistynyt ja haalistunut palanen. Hän puhaltaa niihin uuden elämän ja eikä unohda kadonnutta yksinäistäkään palasta. Hänen ihmeellisissä käsissään vaikeimmatkin palat loksahtavat paikoilleen, me emme ehkä näe sitä ja yritämme omin voimin ja joskus epätoivoissamme väkertää palasia yhteen. Saamme etsiä palasia ja koota niitä Hänen huolenpitonsa alla muistaen, että Hän ohjaa palojen kokoamista oikeaan suuntaan, että Hän ei koskaan tee virheitä. Siinä minun mietteitäni näistä palapeli pohdinnoista..

Tytöt katselee lastenohjelmia. Mä siirryn s-postin puolelle.

Enkeli1 ja Nea+Mini (eilen jo 1-v!)

Vierailija
19/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mihinkään nytkään aikaa. Kiirettä pukkaa ja väsyttää. Aamupäivän täällä hääräsi huoltomies ja kuivausrummun korjaaja yhtä aikaa. Onneksi olivat yhtä aikaa, ettei koko päivä mennyt noihin.

Voinpa kertoa vinkkejä pesukoneesta. Ehkä muut onkin ahkeria ja tietävät jo kaiken, mutta osa tuppaa meillä ainakin unohtumaan. Esim. pesukoneen käyttäminen tyhjänä 95 asteessa 4 kertaa vuodessa. Se huuhtelee pesuainejäämiä pois koneesta. Pesuainetta kuulemma riittää myös vain 30ml, kun meillä esim. MiniRisk-paketissa lukee 110ml. Vai oliko 115ml. Liika pesuaine aiheuttaa esim. zeoliittien kerääntymistä pesukoneen rakenteisiin ja meillä se näkyi vielä kuivausrummun seinämissäkin. En tiedä tosta määrästä puhtauden kannalta, mutta aion kokeilla. Olen nytkin kyllä käyttänyt ohjetta vähemmän ainetta.

Näin pyykkäämisestä:) Meidän koneessa on muuten myös sellainen ulosvedettävä pesuainelokerikko ja vaikka sitä ollaan pesty välillä, niin eipä ollut tullut mieleen pestä sitä lokeron " pesää" sieltä. Olipa mömmöinen sekin.

Mutta siis päivällä sitten piti lähteä koiran kanssa lenkille, sitten syömään ja kauppaan. Kotona totesin, että olen ihan poikki ja tunnin päästä pitää mennä hakemaan jo lapsia. Vähän kyllä makoilin sohvalla, mutta olipa tympeää lähteä ihan väsyneenä hakemaan lapsia. Unetti ihan.

Nyt odottelen miestä kotiin. Lapset valittaa joulukalentereistaan jotka vielä eilen oli kivoja. Mukavaa.

Vierailija
20/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikuu:

Pikkuinen on maailman huonoin nukkuja (oma diagnoosi). Pitäisköhän se vielä lääkäriin ja tarkistuttaa korvat tai allergiat, sain lääkärin diagnoosin tähän tueksi. Unikoulua yritämme sitten kun jaksamme.... *nukahtekee tähän koneelle kesken kaiken...*

eh, siis suomennos... ehkä SAISIN lääkärin diagnoosin jos menisin. Ja nukahtelee.... en näemmä taaskaan oikolukenut, kirjoitin vaan... sori.

Kävin tunnin verran kävelyllä tihkusateessa, se piristi vähän.

jaahas, pikkuinen kaatoi valinjakastikkeen pöydälle... (uuniumenoita masussa, nam!) Alkaa olla täystuhon nukkumaanmenoaika, sonmoi....