Mitä ihmettä tässä voi tehdä kun mies ei hoida asioitaan??
onko ainoa vaihtoehto eroaminen? Onko kellään kokemusta? Ei hoida laskujaan. Ulosottoon menee jo iso määrä rahaa. Ei hoida kotona mitään. Hoitaa "omat" asiansa, jaksaa käydä omissa harrastuksissa yms.
Kommentit (9)
Jos on ollut kunnon mies mutta jotenkin muuttunut, kenties hän tarvitsee apua. Jos taas on aina ollut tuollainen ja olet vain tehnyt virheen puolison valinnassa (?), ehkä kannattaisi erota. Onko lapsia?
Ruoan syöminen loppui ihan yhtäkkiä. ei vaan maistu. masentaa niin helvetisti kun tiedän että toinen ajaa meijät niin kusisiin paikkoihin et ei ole kohta kämppää varmaan.
Jos joku tässä on masentunu niin minä. Alkuvaiheen raskaus, syöminen loppui just, ei vaan tee enää mieli syödä. Sitten tulee paha olo. Ollaan niin kusessa että JEEEE
Jos joku tässä on masentunu niin minä. Alkuvaiheen raskaus, syöminen loppui just, ei vaan tee enää mieli syödä. Sitten tulee paha olo. Ollaan niin kusessa että JEEEE
eli kärsii vaikkapa jostakin "häiriöstä" (tulee nyt mieleen esim. adhd, eikös siinä voi olla tuollaisia oireita...?) ettei ihan oikeasti osaa/pysty huolehtimaan asioistaan. Kannattaa ehkä hankkia miehelle holhooja (KYLLÄ! Sen voi saada jos henkilö ei syystä tai toisesta pysty huolehtimaan asioistaan, kuka tahansa meistä jolla tarvetta on) niin hommat hoitusivat paremmin.
Eli sinä tai joku muu uskottu mies huolehtisi miehen menoista, ja antaisi hänelle tarpeen mukaan käyttörahaa, mutta tili menisi uskotun miehen taakse, joka maksaisi kaikki laskut ymv. ja siirtäisi kuukausittain tietyn summan miehelle muihin kuluihin.
Aina olut vähän sellanen asenne et kaikkee pitää saada mutta mitään ei tarvi maksaa. Olen kuitenkin joutunut melkein joka kerta tarkistamaan häneltä itseltään onko esimvuokran maksanu jne. Nyt en ole ehkä kuukauteen hiillostanut laskuista vaan olen ihan katsonut että hoitaako. Ja nyt taitaa olla kahden kuun oma osa vuokrasta maksamatta! Itseään aina jotenkin alkaa "kehumaan" että kun on niiiin hienosti hoitanut asiansa. En kyllä tajua mitä hienoa siinä on jos hoitaa maksaa laskunsa ajallaan ja hoitaa muutkin asiansa kun sehän on sitä normaalia elämää niin sen kuuluukin mennä. ei itse oikeasti edes tajua tätä asian vakavuutta! Itse olen jopana hysteerinen että laskut on ajallaan maksettu ettei tule ongelmia. t ap
En siis rahaa hakemaan vaan neuvoja kysymään. ap