Ärsyttääkö teitä jos miehenne viihtyy naisten kanssa paremmin kuin miesten?
mies on sellainen pehmoluonne, kaunissielu, että luulen että miesten seura kyllästyttää häntä ja hän tykkää puhua erilaisista asioista.
Hän sanoo aina että naiset ovat viisaampia ja sosiaalisempia.
Hän on hoivalalla töissä lisäksi.
Kommentit (9)
ja naispuoliset ovat meidän yhteisiä ystäviä. Mutta silti..
ap.
tietenkin koska ei ole homoseksuaali. Eihän se miehiltä saisi.
Ex tunnusti ihan suoraan, että viihtyy paremmin naisten seurassa. Ja syy oli siis ilmeinen, eikä kyse ole mistään hoiva-alalla toimivasta pehmosta - jollei sängystä sänkyyn hyppimistä lasketa jonkinlaiseksi hoivaksi... :/
ja vois tulla jotain mustis juttujakin...
vaikka ehkä ajattelisin että ihan sama,ne on vain kavereita,mut ehkä mielikuvitus vois laukata :))
Vierailija:
tietenkin koska ei ole homoseksuaali. Eihän se miehiltä saisi.Ex tunnusti ihan suoraan, että viihtyy paremmin naisten seurassa. Ja syy oli siis ilmeinen, eikä kyse ole mistään hoiva-alalla toimivasta pehmosta - jollei sängystä sänkyyn hyppimistä lasketa jonkinlaiseksi hoivaksi... :/
kun sen miehen pitää istua ja kuunnella meidän keskustelut. mies on viinahullukin,selvillä ollessaan utelee kaikkien juomiset ja on niin saatanan fiksua ku olla ja osaa. kännissä ollessaan sitte hyvä ettei perhe saa lähteä yön selkään. mies on keski-ikäinen ikänsä työtä vieroksuva luuseri joka yrittää jolleki eläkkeelle. kotona aina sellainen " akkamainen" olo. Kinka ihmeessä toi vaimo on jaksanut----no taitaa olla jonkunsortin hullu sekin.
se ei tarkoita, että mies olisi akkamainen tai nainen jätkämäinen. Kun ihan oikeasti voi vaan olla kaveri. Kuulostatte joltain muslimifanaatikoilta kun sukupuolet pitää olla niin tiukasti toisistaan erillään.
No justiinsa.
Minä olen ainoa nainen työpaikallani, tulen miesten kanssa paremmin juttuun kuin naisten. Olenko siisi lesbo? Vai kenties " kyrpähaukka" ?
Heh hee....
Työ työnä ja kaverit kavereina, seksi on sitten erikseen.
Eipä ole vielä kymmenessä vuodessa alkanut ärsyttämään. Olisiko pitänyt?