Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** JOULUKUISTEN SUNNUNTAI ***

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä se nyt oon oikee netti friikki=)....mies hommas mul sen toisen koneen ja asenti sen et saan olla koneella ja hän saa olla kans,oon muka vallannu hänen koneen kokonaan....

en oo soittanu äippäpolil,mie nyt kuulostelen tätä oloa ja katellaan...käytii kaupas ja olin ulkona vähän aikaa neidin kaa ja äsken turisin puhelimes tunnin tulevan lapsen kummin kaa...

mukava et on käyny kirjottelemassa moni kuulumisia...

mut illan jatkoja...

Vierailija
22/23 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo hiukan alkoi ihmetyttää tässä, kun yhtäkkiä sydän alko hurjaa tahtia tykyttää ihan jonkin aikaa, hengitys aika työlästä sillon...Ja sitten taukoa, kunnes alkoi uudestaan, nyt jo ohi, mutta kesti jonkin aikaa tuommosta on/off rytmihäiriöö.... Onks kellään muulla ollut vai onks tää näitä " ikäodottajien" vaivoja ;-))

Ponnari samat viikot kun aamulla

Jumbossa shoppailtu tänään useampi tunti, vatsassa vähän ilkeesti tuntui, siinä kaikki ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ihan ekaks tosta uimisesta, kun oli puhetta... Mulle äippäpolin gyne sanoi viikko sitten, että voi uida loppuraskaudestakin, puhui jotenkin epäselvästi, että kyllä emättimen pitäisi sen verran suojata. En tajunnut lauseesta muuta kuin sen, että voi uida uimahallissa. Olin itsekin kuullut kyllä juuri näistä tulehdusriskeistä ja siksi kyselinkin, kun esikon kanssa pulikoidaan kerran viikossa ja halusin tietää saadaanko jatkaa. Tiedä sitten kenen sanaan luottaa, jos varman päälle haluaa ottaa, parempi varmaan välttää? Itse kävin eilen hallissa kuitenkin.

Siitäkö vai mistä mahtoi johtua, mutta eilen shoppaillessa alkoi reippaat supistukset, jotka rauhoittui kuitenkin. Illalla alkoivat uudemman kerran klo 22 ja nukkumaan pääsin vasta klo 1. Ja vain herätäkseni klo 3 kipeisiin supistuksiin. Unille taas klo 6 ja sen jälkeen vaan muutama hassu supistus, vaikka olen koittanut siivota ja touhuta parhaani mukaan... Yöllä oli kamala miettiminen onko lähdettävä synnyttämään ja kutsuttava mies reissusta sairaalaan, vanhempani meille esikkoa hoitamaan ja kaverini viemään minut sairaalaan. Meidän synnäri kun meni tämän Tehy -jupakan vuoksi kiinni eilen klo 24 ja avoimeen synnäriin matkaa tulee nykyisen n. 5min sijaan 50min... Ja talviset kelit tietysti huomioitava jne. No mitään ei sitten arvatenkaan enää tapahdu, kun mies on kotona :/. Mulla kun edellinen synnytys käynnistettiin ja ekoista suppareista alkoikin sit jo tositoimet, nyt olin ihan neuvoton, kun kipeää teki ja säännöllisesti, muttei kuitenkaan älyttömän kipeää, vaikkei nukkumaan pystynytkään. Ja vatsa toimi 4krt (normaalisti ollut nyt ummella) ja mulla oli noita Sanniksen kuvailemia kylmä-kuuma-aaltoja. Noh, taitaa tämäkin mennä käynnistykseen, tuskin sieltä itsekseen tulee.

-Terppari ja tyttövauva 37+3